اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آبان 1390 / کد مطلب: 876 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


جوانان اول زندگی خود را با گناه آغاز نکنند


جوانان اول زندگی خود را با گناه آغاز نکنند

 امام جمعه  بخش داورزن گفت: متاسفانه  برخی جوانان ما در هنگام ازدواج زمینه لهو ولعب را مهیا کرده  و زندگی خود را با گناه وزشتی آغاز می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی با اشاره به اول ذی الحجه سالروز ازدواج امیرالمومنین وفاطمه (س) گفت :پیامبر (ص) در هنگام عقد این دو معصوم (ع) شادی خود را با  ذکر الله اکبر اعلام کرد .

وی در ادامه  به مهریه های سنگین  کنونی و اعلام سکه با مضامین مختلف از جمله سال تولد و یا موارد از این قبیل  در  جامعه اشاره کرد وگفت: اگر به مهریه حضرت فاطمه نگاه کنیم زره علی (ع) بود که با فروش آن  علاوه بر مهریه تامین زندگی را نیز انجام داد .

امام جمعه داورزن  دیدگاه قرآن و اهل بیت (ع)را در امر ازدواج خاطر نشان شد و تصریح کرد: تاکیدات فراوانی  بر امر  ازدواج در اسلام بسیار شده است ، بطوریکه ازدواج حلقه انس ومحبت است که جامعه را به سوی امنیت پیش خواهد برد.

وی با توجه به روز نوجوان به والدین ابراز داشت: تا می توانید به نوجوانان وجوانان خود رسیدگی کنید وخلا فکری وروحی وجسمی آنان را پر نمائید قبل از آن که  دیگران آن را پر نمایند.

امام جمعه بخش داورزن در ادامه سخنان خود  با اشاره به شهادت مضلومانه امام محمد تقی (ع) به گوشه ای از زندگانی آن امام همام پرداخت و گفت: مقام والای این بزرگوار از دیدگاه موافقان ومخالفانش بسیار مشهود است به طوریکه دائم از ایشان تمجید وتعریف می شد و مورد عنایت نظر مخالفین  قرار می گرفت.اما سیاست و حب دنیا ومقام آنها را بر آن داشت تا این معصوم بزرگوار رابه شهادت برسانند.

وی زندگی امام جواد (ع) را 25 سال ذکر نمود که ایشان در 5 سالگی به امامت رسیدند و 17 سال رهبر جامعه بودند.

حجه الاسلام محمود مداحی عنوان کرد : 6 ذی الحجه 1407 قمری روزی است که زائران مسلمان در مکه به امر امام خمینی (ره) به برائت از مشرکین برخاستند و توسط عمال ومزدوران وهابی به خاک وخون کشیده شدند .

ایشان گفتند:ملت ایران این خاطره را از یاد نخواهند برد و با همان خروش ندای اسلام گرایی واسلام خواهی را به گوش جهانیان خواهند رسانید

وی شهادت ایت ا... قاضی طباطبایی را در 10 آبان 58 گرامی داشت وگفت: ایت ا... قاضی طباطبایی اولین شهید محراب است که توسط عوامل منافق به شهادت رسید وبرگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

داورزن شناسی





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.