اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1393 / کد مطلب: 8764 / نظرات: 0

فرماندار جغتای


180نفر از جغتای برای زیارت مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند


180نفر از جغتای برای زیارت مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند سبزوارپیام – فرماندار جغتای گفت : 180 نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" محمد علی آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کاروان فردا صبح به وسیله پنج دستگاه اتوبوس به تهران اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد : کاروان اعزامی از جغتای از اقشار مختلف مردم این شهرستان از جمله بسیجیان ، دانشجویان ، کارمندان و... هستند.

فرماندار جغتای گفت : تمام امکانات شهرستان برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با استفاده از همه ظرفیت های این شهرستان فراهم شده است.

علی آبادی با تاکید بر استفاده بهینه از این فرصت در راستای تبیین اندیشه های امام راحل، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی، راه اندازی هیات های عزاداری و اعزام زائران به مرقد امام از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

وی بر نشر و ترویج اندیشه های امام راحل در میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: تبیین اندیشه های و انتقال آرمان های امام خمینی (ره) به نسل نوجوان و جوان امری ضروری است.

وی پیروزی و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را حاصل ایمان راسخ مردم ایران به معمار کبیر انقلاب دانست و گفت: با گذشت 25 سال از ارتحال امام خمینی (ره) ، اعتقاد و ایمان ملت ایران نسبت به اندیشه های امام راحل مستحکم تر شده است.

فرماندار جغتای افزود : امام راحل توانستند با اراده محکم خود، توکل به ذات احدیت و به پشتوانه مردم متدین ایران اسلامی انقلابی را به ثمر برسانند که امروزه به الگویی برای تمام دنیا تبدیل شده است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.