اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 خرداد 1393 / کد مطلب: 8770 / نظرات: 1

رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار:


جامعه دانشگاهی در تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل مسوولیت ویژه دارد


جامعه دانشگاهی در تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل مسوولیت ویژه دارد  رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار گفت: جامعه دانشگاهی در تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل از مسوولیت ویژه ای برخوردار است.
 
حجت الاسلام دکتر محمد محقق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تداوم حرکت انقلابی امام راحل و تبیین اندیشه های تابناک ایشان برای نسل جوان جامعه وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به تفکر جهان شمول امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل، رهبری بصیر و آگاه بود که خواهان سعادت تمام مردم جهان بود و با این تفکر، انقلاب اسلامی را رهبری کرده و به پیروزی رساند.

وی تفکرات و اندیشه های امام خمینی (ره) را نشات گرفته از مکتب اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: این اندیشه ها موج مبارزه با ظلم و ستم علیه حاکمان جابر در ایران و سایر کشورهای جهان را به حرکت در آورد به گونه ای که این حرکت هنوز هم ادامه داشته و خواهد داشت.

حجت الاسلام محقق با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد امام راحل اهمیت ویژه ای داشته و در تثبیت نظام موثر است، ادامه داد: عظمت نظام جمهوری اسلامی ناشی از افکار و انقلاب امام راحل می باشد.

وی گفت: امروز ایران به برکت اندیشه و تفکرات ناب حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک قدرت عظیم در جهان مطرح است.

او افزود: زندگی امام راحل برای ما الگوست و باید از مبارزات، فداکاری ها و صبر ایشان در تحقق آرمان هایش درس بگیریم.

رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار با اظهار اینکه انقلاب اسلامی برای همه آزادیخواهان جهان الگو بوده و هست، گفت: بیداری اسلامی در دیگر کشورهای جهان نیز از برکت اندیشه های امام راحل است.

حجت الاسلام محقق افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید بستری برای معرفی اندیشه های ایشان به نسل جدید و جهانیان باشد و باید به گونه ای عمل شود که این مراسم هر سال منسجم تر و منظم تر برگزار شود تا دنیا بداند ما همواره در مسیر اهداف امام راحل حرکت می کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.