اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1393 / کد مطلب: 8774 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب خواستار تلاش همگانی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فرهنگ اسلامی شد


امام جمعه خوشاب خواستار تلاش همگانی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فرهنگ اسلامی شد
سبزوار پیام - امام جمعه خوشاب گفت : بایستی برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فرهنگ اسلامی و نیز نحوه ارایه این فرهنگ ارزشمند ، همگان به طور جدی تلاش کنند.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب با اشاره به رسالت خانواده ها ، روحانیون ، معلمان و ... در تربیت نسل آینده جامعه، افزود : دشمن به هیچ عنوان نمی تواند در جوانان رشد یافته با فرهنگ اسلامی رسوخ پیدا کند.

وی با تاکید بر تربیت اسلامی فرزندان، افزود: عمل به سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) مهمترین راز موفقیت مدیریت در کشور و پیاده کردن تربیت اسلامی است.

امام جمعه خوشاب همچنین با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) از همه مردم و مسوولان خواست در آذین بندی و برگزاری جشن های باشکوه و به دور از گناه،تلاش کنند.

وی افزود : همه ما بایستی تلاش کنیم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری نایب امام زمان و یاران خوبی برای امام عصر (عج ) باشیم.

حجت الاسلام صاحبی گفت : امروز برای راضی بودن قلب امام راحل (ره) ، ائمه اطهار (ع) و حضرت بقیه ا... (عج) باید ارزشهای نظام و انقلاب ، حفظ گردد.

وی وصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی که ˈنگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتدˈ را نیز یادآور شد و افزود : بایستی وصایای معمار انقلاب، همواره مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه خوشاب با اشاره به مشکل کم آبی در برخی مناطق روستایی شهرستان خوشاب از مسوولان خواست تا توجه ویژه به این مناطق داشته باشند.

حجت الاسلام صاحبی افزود : بایستی هر چه بیشتر روستاها تقویت شوند چون تقویت روستاها به منزله توسعه در همه ابعاد است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.