اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1393 / کد مطلب: 8777 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


خودکفایی و استقلال در همه ابعاد آن نیازمند تلاش و مدیریت جهادی است


خودکفایی و استقلال در همه ابعاد آن نیازمند تلاش و مدیریت جهادی است
سبزوارپیام – امام جمعه سبزوار گفت : خودکفایی و استقلال در همه ابعاد آن نیازمند کار ، تلاش و مدیریت جهادی است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار افزود : هر کدام از ما اگر در هر جایگاهی به وظیفه خود عمل کرده و درست کار کنیم به هیچ کشوری نیاز نخواهیم داشت.

وی با اشاره به بخشی از وصیتنامه سیاسی- الهی امام راحل اظهار کرد : ایشان بر خودشناسی ، خودکفایی و استقلال تاکید داشتند.

وی افزود : استقلال در همه ابعاد شامل استقلال سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... است که اگر در هر کدام کوتاه بیاییم نمی توانیم به استقلال واقعی دست یابیم.

امام جمعه سبزوار گفت : ما کشور فقیری نیستیم بلکه کشوری هستیم که با برنامه ریزی ، استفاده از منابع و تلاش می توانیم بی نیاز از دیگر کشورها باشیم .

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و توطئه های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود : حرکت پرشتابی که در زمینه های متعدد علیه نظام اسلامی بوجود آمده از قبل هم وجود داشته ولی نحوه آن فرق می کرده و شدت و ضعف داشته است .

خطیب جمعه سبزوار با تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان هم گفت: جوانی بهترین دوران زندگی است که می توان به پالایش روح پرداخت .

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر تقوا و تهذیب نفس افزود : آشنا کردن هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اسلامی از مسائل بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار خانواده ، روحانیون ، معلمان ، حوزه های علمیه ، دانشگاه ها در تربیت نسل جوان، افزود: با توجه به نقش سازنده این قشر در آینده کشور باید بیش از اینها روی جوانان سرمایه گذاری شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.