اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1393 / کد مطلب: 8812 / نظرات: 0


جلسه ي هماهنگي ستاد شاهد آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد


در جلسه ي هماهنگي ستاد شاهد آموزش و پرورش سبزوار عنوان شد؛ مدارس شاهد روال قبلي خود را ادامه خواهند داد.
به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار در اين جلسه با اشاره به تعداد زياد متقاضيان حضور در مدارس شاهد گفت: بايد اين مدارس به صورت خاص و با كمترين اعتراض اداره شوند.
دكتر مرتضي بينش برخي اعتراضات از سوي والدين دانش آموزان فرهنگي در اين مدارس را يادآور شد و گفت: بايد هزينه هاي مالي اين مدارس به نوعي مديريت شوند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان سبزوار نيز در اين جلسه با اشاره به قانونمند بودن مدارس شاهد، نسبت به دستورالعمل هاي ستاد شاهد خاطر نشان كرد: عدم دريافت شهريه در اين مدارس، خلاف دستورالعمل هاي ستاد شاهد است.
عليرضا فيلسرايي ادامه داد: در صورتي كه مدارس شاهد با مشكلات مالي رو به رو شوند؛ آموزش دانش آموزان نيز دچار مشكل خواهند شد.
وي در ادامه با اشاره به آغاز تعطيلات تابستاني و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: بايد در بحث غني سازي اوقات فراغت؛ از فناوري هاي جديد استفاده شود و هر دانش آموز حداقل يك مهارت را فرا بگيرد.
كارشناس مسؤول مشاركت هاي مردمي، امور شاهد، ايثارگران و شوراهاي آموزش و پرورش سبزوار نيز گفت: مشكل دريافت شهريه در آخرين بخشنامه ي ارسالي اداره ي كل مرتفع شده است.
مجتبي خالصي ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان دبيرستاني در مدارس شاهد از امروز شروع مي شود.
وي ادامه داد: در اين مدارس؛ علاوه بر جانبازان، آزادگان و خانواده ي معظم شهدا، فرهنگيان نيز مي توانند ثبت نام كنند.
معاون آموزش متوسطه ي مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز گفت: مدارس؛ جغرافياي خاص خود را دارند و نبايد بدون توجه به شرايط، تمام مدارس را باهم سنجيد.
سيد رضا خاتم پور ادامه داد: سطح انتطارات از مدارس شاهد به دليل اخذ شهريه بالاست ولي در مجموع از عملكرد اين مدارس رضايت داريم.
معاون آموزش ابتدايي مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز گفت: پتانسيل مدارس شاهد در بحث آموزش و تربيت بالاست.
خانم باغاني ادامه داد: بهترين مدارس ما در ابتدايي؛ مدارس شاهد هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.