اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 خرداد 1393 / کد مطلب: 8818 / نظرات: 0


آمادگی بالای اوژانس 115 سبزوار در کمک به مصدومان


سبزوار پیام _ اورژانس 115 سبزوار از آمادگی بالایی در زمان بروز حوادث و کمک به مصدومان برخوردار است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" علی شریفان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری این مانور به صورت لحظه صفر پیش‌بینی شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه در این مانور همه نیروهای امداد و نجات شهرستان اعم از هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس 115 سبزوار با همدلی و اتحاد و در نهایت بردباری عملیات خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.

وی بابیان اینکه بیش از 20 تکنسین مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار در این مانور شرکت داشتند، افزود: بیش از 10 دستگاه آمبولانس در این مجموعه کار انتقال مصدومین به بیمارستان‌های امداد شهید بهشتی، بیمارستان زنان و زایمان شهیدان مبینی و بیمارستان واسعی را برعهده داشتند.

شریفان با بیان اینکه نیروهای اورژانس 115 به موقع در محل حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: خوشبختانه براساس زمان‌بندی صورت گرفته نیروهای مرکز مدیریت حوادث سبزوار در زمانی بالغ بر 12 دقیقه توانستند وارد فرودگاه سبزوار شوند که این زمان برای انتقال سریع مصدومین بسیار مناسب است.

وی با اشاره به تجهیز پایگاه‌های جاده‌ای، شهری و خودروهای آمبولانس نیز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: اورژانس 115 سبزوار از آمادگی بالایی در زمان بروز حوادث و کمک به مصدومان برخوردار است و در کنار دیگر سازمان‌های امدادی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.