اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 خرداد 1393 / کد مطلب: 8822 / نظرات: 0


آثاردو دانش آموز سبزواری به جشنواره کشوری نوجوان سالم راه یافت



سبزوار پیام- معاون مدیر کل و مدیرآموزش و پرورش سبزوار گفت : آثار دو دانش آموز این شهرستان به جشنواره کشوری نوجوان سالم راه یافت.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ،مرتضی بینش اظهار کرد: مائده سادات حجازیان از دبیرستان فرزانگان در بخش عکس و فاطمه صادقی منفرد از هنرستان 17شهریور در بخش پویانمایی به این جشنواره راه یافتند.

وی افزود:موضوعات جشنواره کشوری نوجوان سالم در خصوص مواد مخدر و مضرات آن و همچنین رفتارهای پرخطر نوجوانان و تاثیر آن بر همسالان است.

بر اساس این گزارش ، مائده سادات حجازیان دانش آموز راه یافته به این جشنواره علت حضور خود را علاقه مندی به عکاسی عنوان کرد و گفت: یک عکس می تواند به اندازه ی یک عمر بر زندگی افراد جامعه تأثیر داشته باشد.

وی با اشاره به زیان های مواد مخدر و دخانیات بر روح و روان افراد گفت: متأسفانه این موضوع علاوه بر شخص، بر اطرافیان فرد نیز تأثیر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: هنر عکاسی می تواند پیام بهتری نسبت به گفتار دیگران بر دانش آموزان همسال داشته باشد.

فاطمه صادقی منفرد دیگر دانش آموز راه یافته به این جشنواره کشوری نیز با بیان علاقه خود به رشته ی پویانمایی گفت: تصویر زنده و انیمیشن، تأثیر ماندگاری بر روح و روان افراد خواهد داشت.

وی با اشاره به بلای خانمان سوز اعتیاد در برخی خانواده ها، افزود: بیان این موضوع از سوی همسالان به جامعه هدف، برای جلوگیری از خطرات احتمالی، تأثیرگذاری مثبت بیشتری بر آنان خواهد داشت./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.