اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1393 / کد مطلب: 8827 / نظرات: 0


رئیس اداره بهزیستی سبزوار معرفی شد


رئیس اداره بهزیستی سبزوار معرفی شد سبزوار پیام- مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت :پیشگیری از معلولیت ها بایستی جدی تر گرفته شود و در این راستا همکاری بخشهای مختلف ضروری است.
 
به گزارش"سبزوار پیام"به نقل از ایرنا، تهمینه شکیب روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی سبزوار بر پیشگیری از معلولیت ها تاکید کرد و افزود: سند کاهش آسیب های اجتماعی در استان احصا شده که نیازمند همکاری فرمانداران و دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار کرد : بایستی سعی کنیم با اقدامات پیشگیرانه از سرعت معلولیت ها در جامعه کاسته شود و بهزیستی به عنوان یک دستگاه تخصصی با کار به هنگام و به موقع سعی نماید از افزایش آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

وی گفت : بهزیستی از جنس مردم است و ما بایستی بهزیستی را به خانه ها ببریم و هر چه بیشتر مردم خدمات این نهاد را احساس کنند.

وی با اشاره به گستردگی جامعه هدف بهزیستی ،افزود : انتظار داریم مسوولان بیشتر به ما کمک کنند تا فقط به معیشت قشر هدف نپردازیم بلکه به مسائل فرهنگی و تعالی مددجویان نیز پرداخته شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار هم در این مراسم گفت : توانمندسازی به عنوان رویکرد سازمان بهزیستی توجه ویژه همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

رضا مدرسی پور افزود :توانمندسازی و مساعدت در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است که بایستی مورد توجه همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث توانمندسازی قدم های خوبی توسط بهزیستی برداشته شده است ،ابراز امیدواری کرد که با همین رویکرد و با همکاری همه دستگاه های اجرایی بتوانیم در رسیدن به اهداف تعیین شده موفق باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم بویژه اقشار آسیب پذیر و معلولان است.

وی گفت :تا کنون اقدامات خوبی در ابعاد مختلف حمایتی ، فرهنگی ، درمانی ، آموزش و حرفه آموزی انجام شده است .

مدرسی پور با قدردانی از خدمات محمد حسین هادوی فر رییس سابق اداره بهزیستی سبزوار ، افزود : ایشان یکی از مدیران لایق شهرستان بودند که اکنون پس از 31 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

در این مراسم از خدمات محمد حسین هادوی فر رییس سابق اداره بهزیستی سبزوار قدردانی شد و مرضیه کسرایی فر که پیش از این در سمت معاون اداره بهزیستی سبزوار فعالیت می کرد به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.