اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1393 / کد مطلب: 8830 / نظرات: 0

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی:


مناسب سازی معلولان نیازمند همکاری مسوولان است


مناسب سازی معلولان نیازمند همکاری مسوولان است سبزوار پیام - مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی خواستار توجه بیشتر مسوولان در بحث مناسب سازی معلولان شد و گفت : ماده دوم قانون جامع حمایت از معلولان مناسب سازی و دسترسی برای همه است که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" تهمینه شکیب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سبزوار افزود : از مسوولان بویژه شورای اسلامی و شهرداری انتظار می رود کمک کنند تا ما پیوسته مناسب سازی را برای تمام پروژه های استان داشته باشیم.

وی افزود : برای معلولان و سالمندان نیاز هست مناسب سازی را به طور جدی تر پیگیر باشیم.

وی مناسب سازی را حداقل حقوق جامعه معلولان عنوان کرد و گفت : باید به جایی برسیم که نگاهمان به معلولان نه از روی ترحم که به عنوان شهروند برخوردار از حقوق اجتماعی باشد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان گفت : در سال گذشته 40 درصد اشتغال در استان با بیش از چهار هزار شغل محقق شد.

شکیب افزود : امسال هم همین سمت و سو را با سرعت بیشتری داریم و منتظر اعتبارات دولتی نیستیم و از ظرفیت های بخش غیردولتی هم استفاده می کنیم.

وی اظهار کرد : فقط دغدغه ایجاد اشتغال برای مددجویان را نداریم بلکه تثبیت اشتغال های قبلی هم مدنظر است .

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی به هیچ عنوان تکافوی نیازهای بهزیستی را نمی کند، افزود : خیرین به عنوان بازوان توانمند ما هستند و سعی می کنیم اعتمادی که خیرین به ما دارند را همیشه حفظ کنیم.

وی با اشاره به توان مشارکت های مردمی و خیرین در بهزیستی گفت : استان خراسان رضوی با وجود 92 مرکز هیات امنایی ایتام بیشترین مراکز را در بین استان ها دارد .

وی اظهار کرد : بایستی به سمت و سوی برویم که حقوق و نیازهای مددجویان را زمانی که نیاز دارند، پاسخگو باشیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.