اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 29 خرداد 1393 / کد مطلب: 8841 / نظرات: 0


یادواره شهدای جهادگر شهرستان جوین برگزار شد


یادواره شهدای جهادگر شهرستان جوین برگزار شد
سبزوار پیام - همزمان با هفته جهاد کشاورزی، یادواره شهدای جهادگر منطقه دشت جوین روز چهارشنبه در شهر نقاب مرکز شهرستان جوین برگزار شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام به نقل از ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی افزود: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مدیریت جهادی برگزار شده است.

ˈحسین محمد پناهˈ، فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگی متعالی عنوان کرد و گفت : هر جامعه با تاسی به این فرهنگ می تواند از همه آسیب ها در امان باشد.

وی برگزاری یادواره های شهدا را یکی از راههای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه عنوان کرد و افزود: مجلس شهدا فرصتی است برای اینکه خود را با ملاک ها، معیارها و ارزش های این بزرگواران تطبیق دهیم و ببینیم چقدر با این ارزش ها فاصله داریم.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری و به عنوان وظیفه ای همگانی دانست.

وی اظهار کرد: جامعه بویژه نسل جوان ما با پیروی از این ارزش ها در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه می شود.

وی یکی از وجوه بارز مدیریت جهادی را فرهنگ جهادی دانست و افزود: از ویژگی های این فرهنگ داشتن ایمان و پایبندی به ارزشهای دینی است که باعث مدیریت جهادی می شود.

وی دلسوزی، اخلاص و داشتن روحیه تلاش و ایثارگری را از جلوه های مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: کشوری که می خواهد مستقل باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد باید مدیریت جهادی داشته باشد.

وی، ولایتمداری را نیز لازمه تحقق مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: محور فعالیت ما در زمان غیبت کبری، فرامین رهبر معظم انقلاب است که باید فرمایشات ایشان را نصب العین خود قرار دهیم.

وی با اشاره به فرهنگ جهادی حاکم بر دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مدیریت جهادی تلاشی همه جانبه و همگانی بدون اتکا به زمان در راستای خدمت رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم است.

شهرستان جوین در شمال غربی سبزوار هفت شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرده است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.