اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 خرداد 1393 / کد مطلب: 8842 / نظرات: 1

طی هفته جهاد کشاورزی


16 پروژه کشاورزی در شهرستان سبزوار بهره برداری شد


16 پروژه کشاورزی در شهرستان سبزوار بهره برداری شد

سبزوارپیام - معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی سبزوار گفت : 16پروژه مختلف کشاورزی طی هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، محمد جواد ایزدیان افزود : پروژه های مزبور با اعتبار 52 میلیارد و 170 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی گفت : 28 میلیارد و 236 میلیون ریال از این اعتبارات از محل خودیاری مالکین و 23 میلیارد و 934 میلیون ریال تسهیلات بانکی بوده است.

وی افزود :در این مدت سه واحد مرغداری گوشتی ، لوله گذاری به طول سه هزار و 950 متر ، تجهیز یک شرکت خدمات فنی مشاوره ای و ادوات کشاورزی بهره برداری شد.

وی همچنین بهره برداری از یک واحد گاوداری شیری 200 راسی ، آبیاری کم فشار در سطح 500 هکتار و آبیاری تحت فشار در سطح 46 هکتار را از دیگر پروژه های افتتاح شده این هفته عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار افتتا دو باب استخر دومنظوره در مجموع به حجم 9 هزار و 700 مترمکعب با تولید سالانه 40 تن ماهی سردابی را از دیگر پروژه های مزبور دانست.

وی اظهار کرد : با بهره برداری از این پروژه ها برای 57 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شد.

ایزدیان همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بخش کشاورزی ، گردهمایی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و برگزاری همایش بهره برداران بخش کشاورزی و تقدیر از 30 تولیدکننده برتر سبزوار را از جمله برنامه های هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.