اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1393 / کد مطلب: 8852 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


همه ما باید برای تبلیغ و گسترش اسلام تلاش کنیم


همه ما باید برای تبلیغ و گسترش اسلام تلاش کنیم
سبزوارپیام – امام جمعه سبزوار گفت : همه ما وظیفه داریم در تبلیغ و گسترش دین مبین اسلام از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنیم.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار افزود : امام راحل هم روی این موضوع تاکید داشتند و می فرمود نباید بگذارید بسیاری از مناطق کشور بدون مبلغ و روحانی بماند.

وی با بیان اینکه اولین مبلغ خداوند و دومین مبلغ پیامبر اکرم (ص) بود ، افزود : همه ما وظیفه داریم در این جهت تلاش بیشتری انجام دهیم .

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به نزدیک شدن هفته قوه قضاییه هم گفت : امام راحل فرمودند قوه قضاییه نگهبان ، آبرو و حیثیت جامعه اسلامی است ، ضمن اینکه فلسفه وجودی قوه قضاییه این است که مردم در جامعه احساس آرامش کنند.

وی با اشاره به بزرگانی چون شهید قدوسی و بهشتی و خدمات ارزشمند آنان در قوه قضاییه اظهار کرد : قاضی باید به تقوا حریص بوده و حلیم و فهیم باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام دکتر چمران هم به خدمات ارزشمند ایشان اشاره کرد و گفت : شهید چمران فردی آینده نگر ، مکان شناس ، زمان شناس و مخاطب شناس بود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به پنجم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر هم گفت : مقابله با معضل اعتیاد وظیفه همه مسوولان و به ویژه خانواده هاست.

وی اظهارکرد :امروز یکی از مهمترین ابزارهای دشمن برای نابودی ملت و به زانو در آوردن اسلام و انقلاب رواج استفاده از مواد مخدر به ویژه در بین جوانان است که باید هوشیار باشیم ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.