اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 آبان 1390 / کد مطلب: 887 / نظرات: 0

مدير عقيدتي و نظارت حوزه بسيج ادارات سبزوار:


وظيفه بسيجيان دادن بصيرت و آگاهي دادن به مردم است.


وظيفه بسيجيان دادن بصيرت و آگاهي دادن به مردم است  مدير عقيدتي ونظارت حوزه ادارات و كارخانجات سبزوار گفت :يكي از وظايف بسيجيان دادن بصيرت و آگاهي دادن به آحاد مردم است. 
  
به گزارش روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار، حجت الاسلام والمسلمين' علي اصغر صادقي شكيب' در جمع فرماندهان پايگاه واعضاي شوراي حوزه مقاومت بسيج ادارات وكارخانجات سبزوار  با ارائه درس اخلاق پيرامون فضيلت امام رضا(ع) مطالبي بيان داشت.

اين مسوول بر انجام رسالت بسيجيان تاكيد كرد و گفت: رسالت بسيج در جامعه بصيرت دادن است و بايد بصيرت را به جامعه انتقال دهد.

حجت الاسلام والمسلمين' صادقي شكيب 'به برخي از دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان اسلام و نظام انقلاب اشاره كرد و افزود : صيانت از فكر جامعه مربوط به بسيج است و بسيج از جامعه بايد دفاع كند.

وي به برخي شايعات دشمنان عليه انقلاب و نظام اشاره كرد و گفت: نبايد بگذاريم جامعه دچارتزلزل فكري شود و اين امنيت فكري را بايد قدر بدانيم.

'ملايي 'يكي از مربيان سياسي هم در اين نشست پيرامون واكاوي جريان انحرافي و نيز مسائل سياسي جهان منطقه وداخلي مطالبي بيان كرد.

سرهنگ پاسدار' محمد رضا اسلامي 'فرمانده حوزه ادارات وكارخانجات سبزوار هم با ارئه گزارشي از اهميت ترويج فرهنگ بصيرت و آگاهي در جامعه تاكيد كرد.

وي در اين گردهمايي برخي از برنامه هاي پايگاههاي تحت پوشش اين حوزه را تشريح كرد و بر كمي و كيفي كردن برنامه هاي اين پايگاه تاكيد كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.