اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1393 / کد مطلب: 8874 / نظرات: 0

رییس دادگستری سبزوار:


با وحدت،تعامل و همراهی می توانیم در وظیفه خدمتگزاری موفق باشیم


با وحدتتعامل و همراهی می توانیم در وظیفه خدمتگزاری موفق باشیم  رییس دادگستری شهرستان سبزوار گفت : با وحدت ، ایجاد تعامل و همراهی بین دستگاه های اجرایی می توانیم در خدمتگزاری به مردم به عنوان مهمترین وظیفه و رسالت موفق باشیم.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سیدآبادی  در جمع مسوولان اجرایی سبزوار ، افزود : اگر تعامل و همکاری بین مدیریت و دستگاه های اجرایی شهرستان برقرار نباشد و شهر به صورت جزیره ای و بخشی اداره شود به طور قطع و یقین در دستیابی به اهداف موفق نخواهیم بود.

وی با قدردانی از همکاری معاون استاندار و فرماندار سبزوار به عنوان رییس شورای تامین و نیز سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت : در سایه وحدت و همدلی که در شهرستان سبزوار وجود دارد توانسته ایم در برطرف کردن مشکلات و چالش ها تا حد زیادی موفق باشیم .

رییس دادگستری سبزوار افزود : ما نیز با رعایت جایگاه همه ادارات و با اعتماد راسخ به تفکیک قوا و همکاری، بنا داریم به مردم خدمت کنیم تا در اثر سهل انگاری ، اختلاف نظر و ناهماهنگی حقی از مردم ضایع نشود.

حجت الاسلام سیدآبادی بخشی از عملکرد دادگستری در چند ساله اخیر را تشریح کرد و در باره حفظ اموال بیت المال ، جلوگیری از وقوع جرم ، آموزش ضابطین و ...مطالبی بیان کرد.

وی گفت : رفع نواقص و مشکلاتی چون سدمعبرها ، اصلاح میادین و خیابان ها و ... که می تواند به نحوی موجب بروز جرم شود نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود : در این رابطه جلسات متعددی با شهرداری ، پلیس راه ، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی برای برطرف کردن موارد مذکور برگزار شده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.