اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1393 / کد مطلب: 8875 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


بخش عمده ای از امنیت کشور مرهون ایثار قضات و مسوولان قضایی است


بخش عمده ای از امنیت کشور مرهون ایثار قضات و مسوولان قضایی است  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : بخش عمده ای از امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی قضات و مسوولان قضایی است.
 
به گزارش ایرنا ، قاسم شعبانی روز سه شنبه در جمع مسوولان دستگاه های اجرایی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود : یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای هفتم تیر که در حزب جمهوری اسلامی در آتش کینه و غضب منافقین و دشمنان سوختند و به لقاءا... پیوستند گرامی می داریم .

رییس شورای تامین سبزوار یاد شهید دکتر بهشتی را گرامی داشت و گفت : شهید دکتر بهشتی نه تنها به عنوان معمار دستگاه قضاییه و رییس این قوه بود بلکه به عنوان شخصیتی تاثیرگذار در همه ابعاد جمهوری اسلامی بودند که منشا خدمات گسترده ای برای نظام مقدس جمهوری شدند.

شعبانی با قدردانی از مجموعه دستگاه قضایی سبزوار گفت : این مجوعه توانسته با تعامل و همکاری خوبی که با دستگاه های اجرایی ، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر بخش های شهرستان دارد سهم بسزایی در برطرف شدن مشکلات و چالش ها داشته باشد.

وی پیشگیری از وقوع جرم را مهمترین ساز و کار و رویکرد دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت : این وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که علاوه بر سهیم بودن در پیشگیری به عنوان یک هدف باید دستگاه قضایی را در این امر مهم یاری کنند.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار همچنین با تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر سفر به دیار سربداران، گفت : هدف اصلی حضور ایشان برای افتتاح دبیرخانه کنگره بین الملی نهضت سربداران بود که در این سفر مطالبات فرهنگی و هنری مردم نیز به اطلاع ایشان رسید.

شعبانی با گرامیداشت روز اصناف هم گفت : اصناف نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب و دوران های پس از آن داشتند.

وی افزود : اصناف به عنوان مجموعه ای توانمند ، پشتیبان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت بوده و هستند.

وی به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هم اشاره کرد و گفت : جمهوری اسلامی از همان ابتدا با همه توان و امکانات با مواد مخدر مبارزه کرده و توانسته به توفیقات بسیاری نیز دست یابد.

فرماندار سبزوار اظهار کرد : سند افتخار ما در زمینه مبارزه با مواد مخدر ،شهدای عزیزی است که در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردیم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.