اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 تير 1393 / کد مطلب: 8880 / نظرات: 1


کارگروه اقتصادی شأن و منزلت معلمان را خدشه دار نخواهد کرد


معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: در کارگروه اقتصادی آموزش و پرورش شأن و منزلت معلمان را نبادید خدشه دار کنیم.
حسن محرابی در جمع اعضای کارگروه اقتصادی آموزش و پرورش با تأکید بر این موضع خاطر نشان کرد: ایجاد این کارگروه افزایش منزلت و اعتبار فرهنگیان را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به تشکیل 6 کمیته در این کارگروه افزود: این کمیته ها با حضور اعضای خود بایستی هرچه سریعتر کار خود را آغاز نمایند.
این مسؤول، تشکیل دبیرخانه ي این کارگروه را خاطر نشان شد و گفت: کمیته ها ی تشکیل شده باید هر هفته گزارش عملکرد خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند.
حسن محرابی با اشاره به بحث تبلیغات و اطلاع رسانی این کارگروه گفت: وجود روابط عمومی و اطلاع رسانی این کارگروه برای بیان فعالیت هاو اقدامات ضروری است.
عضو شورای شهر سبزوار در این جلسه تشکیل این کارگروه را خدمتي بزرگ به خانواده ي آموزش و پرورش عنوان کردو گفت: باید انگیزه های صورت گرفته در این کارگروه با قوت ادامه داشته باشد.
جلال تعصبی؛ حفظ عزت و کرامت و بلند نظری فرهنگیان را خاطر نشان شد و ادامه داد: در این کارگروه نباید کرامت و شأن معلمان مورد غفلت قرار گیرد.
وی با اشاره به برخی بنگاه های بزرگ اقتصادی منسوب به آموزش و پرورش در سبزوار گفت: سهام تعاونی اعتبار فرهنگیان و فروشگاه مصرف فرهنگیان باید بروز رسانی شده تا اعتماد بیشتر فرهنگیان را جلب نماید.
وی تصریح کرد: خدماتی که در این دو بنگاه اقتصادی به فرهنگیان داده می شود باید محسوس تر و مناسب تر باشد.
نايب رئیس اتاق اصناف شهرستان سبزوار نیز در این جلسه با تأکید بر استفاده از توانمندی های هنرستان ها گفت: تکمیل بازارچه و یا نمایشگاه دائمی منوط به دریافت مجوزهای لازم است.
میرزایی تاکید کرد: تاسیس نمایشگاه های دائمی فروش محصولات هنرستان ها در ایجاد رقابت و تولید بهتر و با کیفیت تر تأثیر مستقیم خواهد داشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.