اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 تير 1393 / کد مطلب: 8910 / نظرات: 0


دو تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به مسابقات فوتسال کشور راه یافتند


سبزوارپیام - تیم های خواف، تربیت بدنی ثامن الحجج (ع) سبزوار و تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به مسابقات فوتسال نونهالان کشور صعود کردند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، در مرحله نهایی مسابقات استانی فوتسال نونهالان استان خراسان رضوی که از سوم تا ششم تیر ماه به میزبانی سبزوار برگزار شد، تیم خواف مقام اول را کسب کرد و تیم های تربیت بدنی ثامن الحجج (ع) سبزوار و ثامن الحجج (ع) سبزوار عناوین دوم و سوم را کسب کرده و به مسابقات فوتسال نونهالان کشور راه یافتند.

در این مسابقات 10 تیم ( دو گروه پنج تیمی ) شرکت داشتند.

مسوول برگزاری مسابقات مزبور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، توسعه فوتسال پایه استان را از اهداف مهم این مسابقات عنوان کرد و گفت : بایستی هر چه بیشتر در رده های سنی پایه سرمایه گذاری شود.

محسن محمدی افزود: سطح این مسابقات بسیار خوب و رقابت ها بسیار نزدیک بود تا جایی که نمی شد نتیجه را پیش بینی کرد.

وی با قدردانی از هیات فوتبال استان به خاطر اهمیت دادن به رده سنی پایه و برگزاری این مسابقات ابراز امیدواری کرد این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

مسوول آکادمی فوتسال باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار نیز گفت: با این که بازیکنان اولین حضور خود در میادین رسمی و استانی را تجربه کردند ولی بسیار خوب ظاهر شدند.

علیرضا حلبیان، با اشاره به توانمندیهای تیم ها در این رقابت ها افزود: در این مسابقات استعدادهای خوبی پیدا شد که درصورت حمایت می توانند به رده های بالاتر راه پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور 120 ورزشکار از کلاس های سوم و چهارم ابتدایی تا اول و دوم متوسطه دور دوم در این آکادمی گفت : دو تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار که به مرحله کشوری صعود کردند در همین آکادمی رشد پیدا کرده و از ورزشکاران بومی این شهرستان هستند.

حلبیان نیز با قدردانی از هیات فوتبال استان برای برنامه ریزی این مسابقات افزود: پیشتر به رده سنی بزرگسالان بها داده می شد ولی برنامه ریزی این مسابقات که اولین دوره هم بود نشان از اهمیت رده سنی پایه برای این هیات است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر حمایت آکادمی از این برنامه ها ادامه داد: آکادمی فوتسال باشگاه ثامن الحجج (ع) برای اشاعه فوتسال پایه استان آمادگی برگزاری مسابقات در رده پایه سطوح استانی و کشوری را دارد.

مسابقات فوتسال نونهالان استان خراسان رضوی از 22 خرداد امسال در پنج گروه چهار تیمی در شهرستان های مختلف برگزار شد و از هر گروه دو تیم صعود کردند.

در مرحله نهایی این مسابقات که از سوم تا ششم تیر ماه به میزبانی سبزوار برگزار شد 10 تیم در دو گروه پنج تیمی با هم رقابت کردند که سه تیم به مرحله کشوری فوتسال نونهالان راه یافتند/6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.