اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 8 تير 1393 / کد مطلب: 8911 / نظرات: 0

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار:


بیش از 160 مبلغ در ماه رمضان به شهرها و روستاها اعزام می شوند


بیش از 160 مبلغ در ماه رمضان به شهرها و روستاها اعزام می شوند سبزوارپیام- رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : بیش از 160 مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به شهر و روستاهای شهرستان های سبزوار ، خوشاب و داورزن اعزام می شوند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمودی افزود: صد درصد روستاها ، تکایا ، هیات های مذهبی و موسساتی که متقاضی اعزام روحانی هستند ، تحت پوشش اعزام مبلغ قرار می گیرند.

وی برگزاری جلسات سخنرانی با موضوعات مسائل روز جامعه و مرتبط با روستاها ، برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری، تفسیر قرآن ، فرهنگ سازی دینی ، گفتمان سازی مدل ایرانی اسلامی ، پرداختن به موضوع عفاف و حجاب ، سبک زندگی اسلامی و طرح مباحثی با موضوعات اخلاقی و ... را از برنامه های روحانیون اعزامی برشمرد.

وی با تاکید بر نقد و بررسی چالش های پیش روی خانواده ها توسط مبلغان، گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن به رکن خانواده لازم است مردم به ویژه در روستاها با این هجمه ها و راههای مقابله با آن بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری نشست ها و هماهنگی های انجام شده، افزود : در آستانه ماه مبارک رمضان امسال نشست هایی از طریق بخشداری های تابعه با دهیاران مناطق مختلف سبزوار، خوشاب ، داورزن و ششتمد به منظور نیاز سنجی تبلیغی در آنها برگزار شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.