اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 11 تير 1393 / کد مطلب: 8933 / نظرات: 1

عضو کمیسیون امنیت مجلس:


امنیت پایدار در مرزها برقرار است


امنیت پایدار در مرزها برقرار است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحولات کشورعراق هیچ مشکلی در مرزها وجود ندارد و امنیت کامل در مرزها برقرار است.
 
ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدابیر و توجهات لازم به تامین امنیت مرزها و مقابله با هرگونه تهدید از سوی دشمنان اندیشیده شده و گروهک های تکفیری مانند داعش در موقعیتی نیستند که بخواهند صدمه ای به کشور ما بزنند.

وی بیان کرد: گروهک بعثی داعشی هیچ گونه جایگاهی در بین مردم ندارد و پس از فتوای مراجع سنی و شیعه، مسلمانان رویکرد مثبتی به این گروه ندارند و اعضای آن کاملا مطرود شده اند.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، داورزن، خوشاب، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه چند ساله اخیر شکل گیری داعش، اظهار کرد: فعالیت این گروهک در ابتدا در سوریه بود که با مقاومتی از سوی ارتش این کشور و تدبیر و مدیریت بشار اسد، این گروهک کاملا شکست خورد.

وی افزود: اخیرا این گروهک تکفیری از ضعف حاکمیت عراق سوء استفاده کرده و با کمک بازماندگان رژیم صدام و حامیانی از جمله آمریکا در منطقه و حمایت های برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه در حال انجام برخی اقدامات تروریستی و ضد انسانی است.

محسنی ثانی تاکید کرد: با موج جدید فتاوای مرجعیت شیعه و سنی و حرکت عظیم مردمی در عراق بعید به نظر می رسد که این فتنه دشمنان اسلام به سرانجام برسد و در آینده نزدیک شاهد نابودی آن ها خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: به طور حتم کشور ما از تغییرات و اتفاقات عراق بی تاثیر نخواهد بود و در عین حال به عنوان دوست ملت عراق آماده همکاری و کمک به آن ها هستیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.