اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 تير 1393 / کد مطلب: 8935 / نظرات: 0


درگاه الکترونیکی(وب سایت) برای تمام مدارس ایجاد خواهد شد


معاون پژوهشی و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفـت: برای تمام مدارس این شهرستان درگاه الکترونیکی(وب سایت ) تعریف خواهد شد.
حسن مهری با بیان این مطلب افزود: این مدیریت در نظر دارد تا با ایجاد این درگاه های الکترونیکی خدمات بهتری به دانش آموزان، والدین و مراجعه کنندگان داشته باشد.
وی ادامه داد: با اختصاص این درگاه الکترونیکی مدارس خواهند توانست علاوه بر انعکاس اخبار و اطلاعات خود در سطح فضای مجازی اطلاعاتی از جمله زمان کاری معلمان، نمرات دانش آموزان و ارتباط والدین را انجام دهد.
وی در عین حال با اشاره به غیر مجاز بودن سایت ها و وبلاگ های مدارس تصریح کرد: مدارس تنها مجازند با استفاده از دامنه ي در اختیار این اداره، نسبت به ایجاد سایت اقدام نمایند.
معاون پژوهشی و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این اداره با ایجاد درگاه الکترونیکی به آدرس:razaviedu.ir و یاkh school.ir مدارس را به این درگاه تجهیز خواهد کرد.
وی تصریح کرد: در اولین جلسه ي مدیران و با تشکیل کلاس توجیهی نام کاربری و رمز عبور در اختیار مدیران مدارس قرار خواهد گرفت تا این سایت ها فعال شود.
حسن مهری اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این سایت ها در مدارس خدمات دهی بهتری از سوی آنان به دانش آموزان و والدین و مراجعه کنندگان ارائه شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.