اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 تير 1393 / کد مطلب: 8941 / نظرات: 0


یک خیر یک میلیارد ریال به کمیته امداد ششتمد اهدا کرد


سبزوارپیام ـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: یک خیر نیکوکار برای تهیه جهیزیه ایتام تحت پوشش این نهاد یک میلیارد ریال کمک مالی کرده است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سید مهدی علوی افزود: ˈمهرنوش رضاییˈ 800 میلیون ریال وجه نقد و 200 میلیون ریال کالا جهت نوعروسان تحت پوشش در اختیار این نهاد قرار داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 117 یتیم زیر 18سال و 187 یتیم بالای 18 سال در قالب طرح اکرام تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ششتمد می باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ششتمد گفت: خوشبختانه تمامی ایتام این نهاد تحت پوشش حامیان طرح اکرام قرار گرفته اند ولی ایتام تحت پوشش ، نیازمند مساعدت مالی بیشتری می باشند.

علوی گفت: یکی از مشکلات مردم منطقه خشکسالی اخیر می باشد که باعث کاهش شدید سطح درآمد مردم منطقه شده و مددجویان تحت پوشش این نهاد با این خشکسالی ،آسیب بیشتری را متحمل شده اند.

وی افزود: در سالهای اخیر سابقه نداشته که دامداران منطقه در اواخر بهار و تابستان به دامهای خود آذوقه بدهند ولی امسال با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و کمبود مرتع برای چرای دامها مجبور به خرید آذوقه برای دامهای خود هستند.

علوی گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از مردم محروم منطقه برای تأمین منابع مالی جهت نگهداری دامهای خود که سرمایه زندگی این قشر محسوب می شوند با مشکل مواجهند و به این نهاد جهت مساعدت مراجعه می کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ششتمد گفت: انتظار می رود برای جبران بخش از خسارت این قشر سختکوش تسهیلات مناسبی در اختیار دامداران این منطقه قرار گیرد.

شهر ششتمد در 35 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.