اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 تير 1393 / کد مطلب: 8951 / نظرات: 0


هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود


هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود  هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود ، امروز شنبه دوباره در آتیه بستری شد .
 
فرزانه کابلی همسر وی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد هفته گذشته همسرم به علت عارضه مغزی بستری و جراحی شد، پس از بهبودی به تشخیص پزشکان معالج او را به منزل آوردیم ، اما شامگاه گذشته دوباره حال وی بد شده و به بیمارستان منتقل کردیم .

این هنرمند گفت: هم اکنون مرزبان در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه بستری است.

هادی مرزبان متولد سال 1323 از شهر سبزوار است ، وی درکارنامه کاری خود بازیگری در سطح حرفه ای ، کارگردانی و نویسندگی را دارد .

وی آثار متعددی را کارگردانی کرده که از آن جمله می توان به مومیا ، رستم وسهراب ، شب روی سنگ فرش خیس ، درد آب ، هاملت با سالاد فصل ، نوبت دیوانگی و .. اشاره کرد .

وی جایزه اول کارگردانی برای تله فیلم ملودی شهر بارانی را به دست آورده و در چندین جشنواره خارجی نیز حضور فعالی داشته است .

مرزبان در چندین سریال تلویزیونی از جمله پهلوانان نمی میرند ، امیرکبیر ، مخمصه ، نیمه تاریک ماه و ..به ایفای نقش پرداخته است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.