اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 تير 1393 / کد مطلب: 8971 / نظرات: 0


نتایج مسابقات دسته جات آزاد جام رمضان


نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سبزوار در شب هشتم مصادف با 93/4/15ازساعت21 با 3 دیدار آغاز شد که در بازی اول تیم فراورده های لبنی آیسان موفق شد با نتیجه 4بر 2تیم نمک سوده را از پیش رو بردارد داوران بازی اول را آقایان علی قدرتی .مصطفی شبرنگی و ابوالفضل علوی بر عهده داشتند.4گل تیم فراورده های لبنی را را میلاد کوشکی با 3 گل و امین عباسی با یک گل و گل های تیم نمک سوده را سهیل سنگ سفیدی و مجتبی حیطه ای به ثمر رساندند در دیدار دوم مسابقات تیم بیمه پاسارگاد با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم کاشی عقیق 2 گذشت داوران این دیدار را آقایان رضا حارث آبادی.حسن برزگرو سید ابوالفضل علوی برعهده داشتند . گلهای تیم بیمه پاسارگاد را حسن مسکنی . رحیم توانا کاسب .مهران گرامی نسب و امیر پور هاشمی هرکدام با یک گل و برای تیم کاشی عقیق 2 حسن آزادخو و فرج اله موذن هرکدام با یک گل به ثمر رساندند.
ودر آخرین بازی شب گذسته تیم کاشی عقیق 1موفق شد با نتیجه 5 بر 1 از سد تیم دهیاری خسروجرد بگذرد داوران این دیدار را آقایان محمد قدرتی . مهدی عظیم و علی قاسمی بر عهده داشتند .گل های تیم کاشی عقیق را امیر غلامی با 3 گل و حمید علی حسینی و بابک دولت آبادی هر کدام با یک و تنها گل تیم دهیاری خسروجرد راهادی خسروجردی به ثمر رساند.


نتایج مسابقات دسته جات آزاد والیبال شب سوم جام رمضان
محل برگزاری سالن حجاب
نتایج مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان سبزوار در شب سوم مصادف با 93/4/16ازساعت21 با 2 دیدار آغاز شد که در بازی اول از گروه الف تیم ثامن الحجج (ع) ب موفق شد با نتیجه 2 بر 0تیم کبابی شقایق را از پیش رو بردارد داوران بازی اول را آقایان کرابی .آفریده و مرادی بر عهده داشتند. در دیدار دوم از گروه ب این رقابتها تیم شهرداری روداب با نتیجه 2 بر 0 از سد تیم تعاونی سربداریه گذشت داوران این دیدار را آقایان آزادواری .کرابی و بروغنی بر عهده داشتند .
در ادامه این رقابتها امشب ازساعت 21/15 گروه الف تیم های تعاونی یک و آذر افروز و از گروه ب تیم دهیاری خسروجرد به مصاف تیم شهدای قز خواهد رفت




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.