اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 19 تير 1393 / کد مطلب: 8984 / نظرات: 0


محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در سبزوار برگزار شد



سبزوارپیام - محفل انس با قرآن کریم، چهارشنبه شب با حضور دو نفر از قاریان بین المللی مصری و عراقی در صحن مطهر امامزاده شعیب (ع) سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل ازایرنا، در این مراسم معنوی که با حضور جمعی از مسوولان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم سبزوار برگزار شد، تعدادی از قاریان برجسته و برتر این شهرستان به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

در ادامه این محفل نورانی ،استاد ˈ انورشحات انور ˈ قاری برجسته مصری شروع به تلاوت قرآن مجید نمود که مورد استقبال حاضرین قرارگرفت.

مسوول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در حاشیه برگزاری این محفل قرآنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد : در حال حاضر ترویج فرهنگ قرآنی بویژه برای جوانان از ضرورت های امروز جامعه بوده و توجه بیشتری را می طلبد.

روح اله صادقی سرشت افزود : ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی موجب پیاده شدن سبک زندگی شده و جامعه را از بسیاری آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی مصون می دارد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و فرصتی برای برپایی جلسات قرآنی در بقاع متبرکه و مساجد است، اظهار کرد: تلاوت هر آیه قرآن در ماه رمضان ثواب ختم کل قرآن کریم را دارد.

وی برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که هر چه بیشتر مردم را به سوی مفاهیم ارزشمند قرآن سوق می دهد ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.