اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 تير 1393 / کد مطلب: 9003 / نظرات: 0


کمک های خیران به بهزیستی جوین 20 درصد افزایش یافت


کمک های خیران به بهزیستی جوین 20 درصد افزایش یافت
سبزوارپیام – رییس اداره بهزیستی جوین از افزایش 20 درصدی کمک های خیران به این اداره و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی این شهرستان در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه قبل خبر داد .
 
به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، کاظم شبانی افزود: در این مدت خیران 52 میلیون و 940 هزار ریال به صورت نقدی ، غیرنقدی و خدماتی به این اداره کمک کردند.

وی گفت : 35 میلیون و 940 هزار ریال از این مبلغ به صورت نقدی ، 12 میلیون ریال آن غیرنقدی و پنج میلیون ریال هم در بخش خدماتی بوده است .

وی با اشاره به فعالیت دو موسسه خیریه مائده های آسمانی و حضرت مهدی (عج ) تحت نظارت بهزیستی جوین گفت : خیران در سه ماهه نخست امسال 142 میلیون ریال به موسسات خیریه تحت نظارت این اداره کمک کردند.

رییس اداره بهزیستی جوین با قدردانی از کمک های خیرین اظهار کرد : خیران به عنوان بازو و پشتیبان اداره محسوب می شوند.

شبانی بر نقش مشارکت های مردمی و خیران در یاری رساندن و خدمت رسانی به مددجویان این اداره تاکید کرد و گفت : اعتبارات دولتی با توجه به گستردگی وظایف بهزیستی و تعداد مددجویان به هیچ وجه تکافوی نیاز نمی کند.

رییس اداره بهزیستی جوین با اشاره به پیش بینی 600 سبد کالا برای توزیع در ماه مبارک رمضان برای مددجویان بهزیستی این شهرستان افزود: با توجه به اینکه هنوز این 600 سبد کالا تامین نشده نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی در مورد ضرورت کمک های خیران اظهار کرد : با توجه به پشت نوبتی های بهزیستی بدون کمک های مردمی در پاسخگویی به مراجعان با مشکل مواجه خواهیم بود.

این مسوول گفت:همچنین مستمری پرداختی به مددجویان نیز جوابگوی نیازهای معیشتی آنها نیست.

شبانی افزود : کمک های خیران بر اساس اولویت ها برای هزینه های دارو و درمان ،تهیه لوازم ضروری زندگی ، ازدواج ، هزینه های تحصیل ، ایجاد اشتغال و تهیه سبد کالا برای مددجویان و پشت نوبتی های این اداره هزینه می شود.

اداره بهزیستی جوین یکهزار و 114 پرونده مددجویی دارد ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.