اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 تير 1393 / کد مطلب: 9010 / نظرات: 0


بی واسطه با مسوولین در ایرنا


بی واسطه با مسوولین در ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی براساس مسئولیت و رسالت تعیین شده در اساسنامه خود، وظیفه انعکاس نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های مردم به مسوولان را به عهده دارد، به همین دلیل به زودی بنر ˈبی واسطه با مسوولینˈ را رونمایی می کند.
 
ˈبی واسطه با مسوولینˈ در صفحه اول ایرنا ، امکان تعامل و ارتباط مستقیم مخاطبان و کاربران را با مقامات ایجاد می کند و آنها در جریان مسایل و مشکلات موجود در نقاط مختلف قرار گیرند، این صفحه مطالب را به صورت هفتگی و محرمانه به مسوولین منعکس می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این صفحه فرصت خوبی است تا کاربران و خوانندگان نظرات خود را درباره اخبار و گزارش های منتشره ایرنا و یا دیگر رسانه ها و وب سایت ها به اطلاع مسوولان برسانند.

در پایان هر خبر بخشی طراحی شده که کاربران می توانند با پرکردن گزینه های مربوطه همچون موضوع از شما گزارش از ما، سخن شما با مسوولان و ارسال یادداشت، مطالب مورد نظر خود را درج کنند.

در صفحه اول ایرنا و در قسمت بی واسطه با مسوولان نیز خوانندگان امکان برقراری ارتباط و تعامل با روسای قوای سه گانه مقننه، مجریه، قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونان رییس جمهوری، اعضای هیات دولت ، رییس کل ستاد نیروهای مسلح ، فرماندهان کل سپاه و ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری تهران، صداوسیما، اعضای کمیسیون های مجلس و ... را دارند می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف به گوش آنها برسانند.

تمامی موضوعات مطرح شده از سوی کاربران و مخاطبان جمع آوری شده و به صورت محرمانه و هفتگی در اختیار مقام مورد نظر قرار می گیرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی این اقدام را گام عملی برای ارتباط مستقیم با مسوولان می داند و سعی دارد با بهره گیری از تکنولوژی نوین امکان ارتباط دو سویه بین مردم و مسوولان را برقرار کند.

مخاطبان در صورت تمایل به پیگیری نتیجه موضوعات و مسایل مطرح شده می توانند نام و نام خانوادگی، نشانی پست الکترونیکی و شماره تماس خود را درج کنند تا امکان ارتباط بی واسطه با آنها برقرار شود./منبع :ایرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.