اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 تير 1393 / کد مطلب: 9019 / نظرات: 0

مدیرآموزش و پرورش سبزوار:


12 مدرسه با قدمت بالای 40 سال نیازمند بازسازی است


12 مدرسه با قدمت بالای 40 سال نیازمند بازسازی است  معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش سبزوار گفت : 12 فضای آموزشی با قدمت بیش از 40 سال در این شهرستان نیازمند بازسازی است.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرتضی بینش در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این فضاهای آموزشی بیشتر در مرکز شهر سبزوار واقع شده اند.

وی بیان داشت : در مجموع 80 مدرسه در شهرستان سبزوار وجود دارد که از این تعداد 12 واحد نیازمند بازسازی است.

وی اظهار کرد: مدارس نیازمند بازسازی، اغلب مدارس بزرگ از جمله هنرستان ها هستند که بازسازی این فضاهای آموزشی هزینه بسیار دارد.

وی با بیان اینکه با کمبود فضای آموزشی در این شهرستان مواجه هستیم، گفت : این کمبود اغب در حاشیه شهر ، شمال غرب و شرق سبزوار مشهود است.

وی با اشاره به سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به شهرستان سبزوار گفت : این سفر نتایجی خوبی برای این شهرستان داشت و طی آن دو هنرستان بزرگ سبزوار در طرح بازسازی قرار گرفتند.

بینش، ادامه داد : هنرستان عفتیه و شریعتی سبزوار دو هنرستان با قدمت بسیار بالا و در حال تخریب هستند که دانش آموزان بسیاری را نیز در خود جای داده اند.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش سبزوار خواستار کمک خیرین برای بازسازی مدارس این شهرستان شد و گفت : 10 مدرسه دیگر درحال تخریب و نیازمند بازسازی است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.