اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 تير 1393 / کد مطلب: 9022 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


نامگذاری روز جهانی قدس بیانگر دید جهان شمول امام راحل بود


نامگذاری روز جهانی قدس بیانگر دید جهان شمول امام راحل بود
سبزوار پیام - امام جمعه ششتمد گفت : نامگذاری روز جهانی قدس بیانگر دید جهان شمول امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی بود.
 
به گزارش"سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ششتمد اظهار کرد: وقتی به شخصیت امام خمینی(ره) نگاه می کنیم ویژگی های فراوانی می بینیم ولی چند ویژگی سیاسی امام راحل منحصر به فرد است.

وی افزود: افق دید امام بسیار وسیع بود و محدود فکر نمی نمودند و فقط به ایران و اطراف نگاه نمی کردند.

استاد حوزه علمیه سبزوار گفت : امام با دید جهان شمول خود جهان اسلام را می دید و نامگذاری روز جهانی قدس نیز گواه بر این سخن است.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس و زمانی که رزمندگان اسلام شعار جنگ جنگ تا پیروزی را فریاد می زدند ، شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه را که برگرفته از قرآن است ، مطرح کردند.

امام جمعه ششتمد اظهار کرد: امام در مقابل ام الفساد قرن یعنی آمریکا و اسراییل غده چرکین منطقه و شاه بعنوان عامل استکبار ایستاد و هیمنه استکبار را در هم شکست.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: امسال دشمنان بخشی از افکار جهان اسلام را به مسائل و اتفاقات عراق معطوف کرده اند و در باریکه غزه به جنایات هولناک خود می پردازند.

وی افزود: آنها در این مدت جنایات وحشتناکی انجام داده و تعداد زیادی کودک در حملات وحشیانه به شهادت رسیده اند.

امام جمعه ششتمد گفت: امسال شرایط ویژه ای بر منطقه حاکم است و حضور در راه پیمایی روز قدس برای ما یک تکلیف است.

استاد حوزه علیمه سبزوار خاطرنشان کرد: هیچکس به این فکر نکند که عدم حضور یک نفر اتفاقی را رقم نمی زند، بلکه جمع شدن قطره قطره مردم سیل ویرانگری برای تفکرات دشمنان اسلام را مهیا می سازد.

امام جمعه ششتمد از روز قدس بعنوان روز بین المللی جهان اسلام است یاد کرد و افزود: روز قدس روزی است که مردم مسلمان به حمایت از مردم فلسطین به پا می خیزند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.