اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 تير 1393 / کد مطلب: 9031 / نظرات: 0


پروژه ي مهر در اموزش و پرورش سبزوار کلید خورد


با حضور اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش سبزوار پروژه ي مهر در آموزش و پرورش سبزوار کلید خورد.
دبیر ستاد پروژه ي مهر در این جلسه به کمیته های تشکیل شده در این ستاد اشاره کرد و گفت: این ستاد بایستی تا شروع مدارس وظایف خود را به نحو مقتضی انجام داده باشد.
سید رضا خاتم پور ادامه داد: این ستاد با تشکیل 5 کمیته آماده ي شروعی مناسب در ابتدای سال جاری خواهد بود.
وی وظایف کمیته ي ساماندهی نیروی انسانی را خاطر نشان شد و گفت: در این کمیته که با حضور معاونت پژوهشی و کارشناسانی از طرح و برنامه، ارزیابی و مقاطع آموزشی حضور دارند با توجه به برخی اولویت ها از جمله تراکم دانش آموزی معلمان ساماندهی خواهند شد.
وی از دیگر کمیته های این ستاد را کمیته ي تجهیز و ساماندهی فیزیکی مدارس عنوان کرد و گفت: این کارگرو ه با مدیریت معاونت پشتیبانی نیز در آماده سازی فضای آموزشی استفاده مناسب از امکانات و تجهیزات موجود و اجرای مناسب بازگشایی مدارس را پیگیری خواهد کرد.
خاتم پور با اشاره به کمیته ي توجیه و تبلیغ نیز گفت: این کمیته نیز با مسؤولیت روابط عمومی با حضور کارشناسان فرهنگی و هنری از حوزه ي پرورشی با هدف پوشش خبری و اطلاع رسانی و اجرای برنامه های روزهای آغازین مهر ماه با حضور خانواده های شهدا و مسؤولین و توجیه آيین نامه های ارسالی برنامه ای خود را پیگیری خواهد کرد.
این مسؤول به تشکیل کمیته ي تأیید صلاحیت با حضور حراست، ارزیابی و گزینش اشاره کرد و گفت: این کمیته نیز به تأیید صلاحیت نیروهای جدید الاستخدام و سرایداران مدارس خواهد پرداخت.
خاتم پور تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی این ستاد را نیز یاد آور شد وگفت: این کمیته نیز بر نحوه ي ثبت نام دانش اموزان، نقل و انتقالات و ابلاغ های صادر شده نظارت خواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد این کمیته ها با اجرای مناسب و دقیق وظایف خود شروع خوبی در این سال تحصیلی جدید داشته باشند.







منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.