اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 تير 1393 / کد مطلب: 9034 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب :امام علی (ع) سرباز همیشه در صحنه دین مبین اسلام بود



سبزوار پیام - امام جمعه خوشاب گفت : مولای متقیان حضرت علی (ع)، سرباز همیشه در صحنه دین مبین اسلام بود.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های نمازجمعه این هفته خوشاب با اشاره به 25 سال سکوت امام علی (ع) برای حفظ دین، افزود : آن امام همام هر آنچه داشت برای دین اسلام هزینه کرد و سرانجام در محراب مسجد به شهادت رسید.

وی اظهار کرد : زندگی ائمه اطهار (ع) و در رأس آن دوران زندگی امیر مومنان حضرت علی (ع) آیینة تمام نمای طاعت و بندگی خدای متعال بوده و بر اساس صلاح و مصلحت جامعه اسلامی و بلکه جامعه بشری سپری شده است .

وی با اشاره به گوشه ای از فضائل مولای متقیان امام علی (ع) گفت : آن امام همام با عشق و حب قلبی خدا را عبادت می کرد زیرا عبادت او برای رفع تکلیف نبود بلکه او محب حقیقی بود و جز جمال دلربای حقیقت چیزی در نظرش جلوه‏گر نمی شد.

وی به حضور قلب امام علی (ع) در موقع نماز اشاره کرد و افزود : توجه و حضور قلب آن امام همام در نماز به گونه ای بود که در زمان نماز تیر دردناکی که از جنگ بر پایشان بود را خارج کردند.

امام جمعه خوشاب در مورد شب قدر و فضائل عظیم آن گفت : شب قدر شب آمرزش گناهان است که بایستی این شب را احیا داشت.

حجت الاسلام صاحبی افزود : شب قدر را قدر بدانیم و برای پذیرفتن توبه در این شب اگر حق الناسی بر گردنمان است آن را برطرف کنیم.

امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش به جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت : کسانی که دم از حقوق بشر می زنند سکوت کرده و هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند که این سکوت آنها نشانه تایید اعمال ددمنشانه اسرائیل است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.