اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 31 تير 1393 / کد مطلب: 9054 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: فضایل حضرت علی(ع) عالم را فرا گرفته است



سبزوارپیام- امام جمعه ششتمدگفت:حضرت علی(ع) شخصیتی است که دوستانش از ترس و دشمنانش از حسادت فضایلش را بیان نکردند ،اما فضایلش عالم را فرا گرفته است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع مردم عزادار ششتمد، افزود: دوستداران ، محبین و پیروان امام علی(ع) سعادتمند می شوند و دشمنان و مخالفین حضرت نیز سرنوشتی جزء شقاوت و بدبختی پیش رو ندارند.

امام جمعه ششتمد اظهار کرد: اولین کسی که بعد از پیامبر اسلام(ص) وارد بهشت می شود حضرت علی(ع) است و شیعیان حضرت امیرالمؤمنین نیز با چهره های نورانی در بهشت حضور می یابند.

وی افزود: نام شیعه را پیامبر اسلام (ص)برای پیروان و محبین حضرت علی(ع) انتخاب کرده و این افتخار بزرگی است.

استاد حوزه علیمه سبزوار گفت: جنگ با علی(ع) ، جنگ با پیامبر اسلام(ص) است و دوستی با ایشان دوستی با پیامبر (ص) می باشد.

وی افزود: حق با علی(ع) است و همه وجود ایشان ایمان به خدا بود و زاویه گرفتن با آن حضرت و ولایت مشکلاتی را برای جامعه مسلمین به وجود می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: در حال حاضر نیز شاقول انقلاب ولی امر مسلمین است و اگر شما به کشورهای مختلف نگاه کنید بیشتر به اهمیت این مهم پی خواهید برد.

امام جمعه ششتمد افزود: اگر تابع ولایت باشیم دچار مشکل نخواهیم شد و قدر ولایت را باید در عمل بدانیم و همه ما باید تلاش نماییم تا مدافع عملی ولایت باشیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.