اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 تير 1393 / کد مطلب: 9059 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد:شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین است


امام جمعه ششتمد:شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین است سبزوارپیام - امام جمعه ششتمد گفت : شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از مستکبران است.
 
به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم افزود : همه مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان می دهند که یک امت واحده هستند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سطوح ملی و بین المللی، اظهار کرد : مردم با شرکت باشکوه در این آیین بار دیگر ضمن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ثبت می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) گفت : این روز یادگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در جهت بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل ددمنشی های مستکبران جهانی است.

وی ادامه داد : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر امام راحل (ره) برای نجات قدس از چنگال صهیونیست غاصب و برای راهیپمایی و اعلام انزجار از استکبارگران دنیا روز قدس نام گرفت.

وی نامگذاری روز جهانی قدس را ناشی از افکار بلند و جهان شمولی امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت : معمار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس را روز هشدار به ابرقدرت ها می دانند روزی که مستکبران باید آگاه باشند کشورهای اسلامی تحت سیطره شان در نمی آیند.

امام جمعه ششتمد، اتحاد بین مسلمانان را تنها راه حل پیروزی عنوان کرد و گفت : بیشترین بهره ای که استعمار برده از اختلاف بین ادیان ، مذاهب و احزاب است .

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هدف رژیم غاصب صهیونیستی از اشغال فلسطین گفت : هدف اسرائیل تداوم سلطه است.

وی افزود :اسرائیل هر روز می خواهد به پیشروی خود در منطقه ادامه دهد زیرا این جرثومه فساد به تعبیر امام راحل اندیشه نیل تا فرات را در سر دارد.

وی بیان کرد : راهپیمایی ها در روز جهانی قدس، اسرائیل را محدود کرده و توان پیشروی را از او گرفته است .

امام جمعه ششتمد از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت : حضور همه ما در روز جهانی قدس پاسخ دندان شکنی به همه مستکبران است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.