اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1393 / کد مطلب: 9078 / نظرات: 1


همایش توانمند سازی معلمان در مقابله با جنگ نرم در سبزوار برگزار شد


 
سبزوارپیام- همایش توانمند سازی معلمان در مقابله با جنگ نرم با حضور سرگروه حلقه های صالحین و همکاری بسیج فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در این همایش با بیان این نکته که ˈما می توانیمˈ گفت: دشمنان انقلاب با تمام قدرت و با استفاده از رسانه های خود در فکر القای این تفکر که ایران نمی تواند پیشرفت کند، هستند.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: خوشبختانه توفیقات فراوانی که در زمینه های اقتصادی، عمرانی و نظامی به وجود آمده مرهون تکیه به این جمله که ˈما می توانیمˈ بوده است .

وی بیان کرد: متاسفانه عده ای به دنبال مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام هستند که باید با این موضوع با سلاح علم و عمل مبارزه کنیم.

وی در ادامه به برخی مشکلات از جمله افزایش آمار طلاق و مصرف مواد مخدر در کشور اشاره کرد و گفت: معلمان باید با تشکیل حلقه های صالحین آگاهی لازم در این خصوص را به خانواده ها و دانش آموزان بدهند.

این مسوول همچنین به برخی ناهنجاری های جامعه اشاره کرد و گفت:تشکیل گروههای صالحین خواهد توانست علاوه بر جلوگیری از این ناهنجاری ها، هنجارهایی از قبیل فرهنگ ایثار و شهادت و یا نوع دوستی و وطن دوستی را در بین دانش آموزان افزایش دهد.

مرتضی بینش معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار هم در این همایش در سخنانی به بیان برخی مسایل روانشناسی از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه در مورد سبک زندگی اسلامی پرداخت./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.