اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1393 / کد مطلب: 9079 / نظرات: 0

در روز جهانی قدس/


مردم سبزوار حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند


مردم سبزوار حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند
سبزوار پیام- دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان سبزوار همزمان با دیگر نقاط کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ،مردم مومن و انقلابی سبزوار در این راهپیمایی عظیم و گسترده با مشت های گره کرده خود، مظلومیت مردم غزه و قساوت و ظلم رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

امت حزب الله و شهید پرور خطه سربداران در راهپیمایی با شکوه همچنین بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و اعلام نمودند که تا پای جان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

در این آیین با شکوه علیرضا رشیدیان استاندار خراسان ، روحانیون ،خانواده های معظم شاهد ،ایثارگران ،بسیجیان ،امام جمعه ،نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ،معاون استاندار و فرماندار و سایر مسوولان شرکت داشتند.

در این راهپیمایی ، مردم روزه دار سبزوار با حمل پارچه نوشته ها و سر دادن شعار ،ضمن حمایت از مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران ،مراتب انزجار و نفرت خود را از صهیونیست ،استکبار جهانی و دشمنان اسلام ،انقلاب و نظام به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد که با سر دادن تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت .

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا از شهرهای ششتمد و روداب سبزوار مردم ولایتمدار این شهرها نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،خشم و انزجار خود را از استکبار و صهیونیست ها اعلام کردند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.