اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1393 / کد مطلب: 9080 / نظرات: 0

در راه پیمایی روز جهانی قدس سبزوار:


استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد


استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد
 سبزوارپیام - استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین ، قدردانی کرد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، ˈعلیرضا رشیدیانˈ امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در سبزوار گفت: حضور گسترده و با شکوه مردم مومن و همیشه در صحنه ، پیامی روشن برای همگان بود.

وی افزود: جا دارد از ملت بزرگ و مسلمان ایران و مردم غیور استان و نیز مردم دیار سربداران برای حضور گسترده در این راهپیمایی با شکوه تقدیر کنم.

وی اظهار کرد: مردم ولایت مدار ، هوشیار و بیدار ، با زبان روزه دار برای حمایت از اسلام و برای پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین و نیز برای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

استاندار خراسان رضوی گفت :مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، اعتراض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نشان دادند.

وی همچنین در سخنانی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را یکی از یادگارهای امام راحل نام برد و آن را نمادی برای بیداری و وحدت امت اسلامی و نیز زنده نگهداشتن یاد مردم مظلوم فلسطین دانست.

استاندار خراسان رضوی همچنین در سخنانی جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد و گفت : جنایات رژیم اشغالگر قدس وجدان های بیدار و آگاه و بصیر را به خروش وادار می کند تا در برابر این هجوم و حملات واکنش نشان دهند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.