اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1393 / کد مطلب: 9086 / نظرات: 2


امام جمعه ششتمد: امروز آرمان قدس از مرز کشورهای اسلامی گذشته است



سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت: موضوع قدس و آرمان امام راحل در خصوص مساله فلسطین امروز از مرز کشورهای اسلامی گذشته است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر کشور ها دلیل بر فرا رفتن آرمان قدس از مرز کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه گفت : گروههای حقوق بشری که برای کوچکترین اتفاقات سر و صدای حقوق بشر سر می دهند چرا در قبال جنایات صهیونیست ها در غزه خاموش هستند ،مگر کودکان غزه بشر نیستند؟

خطیب جمعه ششتمد ضمن قدردانی از حضور شایسته مردم ششتمد در راهپیمایی یوم الله روز قدس گفت: امروز پیر و جوان با هم به صحنه آمدند ، مادر روزه دار در حالی که فرزند خود را در آغوش گرفته بود در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد تا حمایت خود را از مردم بی گناه غزه اعلام کند.

امام جمعه ششتمد افزود: ما مردم خوبی داریم که این مردم در هر جا که لازم است حاضر شده اند و مسوولان اگر به این مردم خدمت نکنند باید فردای قیامت پاسخ دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره کرد و گفت: احیاء نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است زیرا در قبل از انقلاب در چند نقطه و با جمعیت بسیار اندک اقامه نماز جمعه صورت می گرفت ولی امروز حدود 800 نقطه از کشور از نماز پربرکت نماز عبادی سیاسی جمعه بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: نماز جمعه فرمان خداست و در سوره جمعه خداوند دستور ویژه داده و با مؤمنان در خصوص نماز جمعه سخن گفته است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.