اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 مرداد 1393 / کد مطلب: 9153 / نظرات: 0

در شورای اداری خوشاب :


فرماندار خوشاب خواستار استقرار سریعتر ادارات در این شهرستان شد


فرماندار خوشاب خواستار استقرار سریعتر ادارات در این شهرستان شد  فرماندار خوشاب خواستار همکاری مسوولان برای استقرار سریعتر ادارات در این شهرستان شد و گفت: استقرار ادارات یکی از خواسته های بحق مردم این خطه است.
 
ˈحسین ابراهیمی کردیانیˈ در نشست شورای اداری شهرستان افزود: مردم خوشاب می بایست مسافت طولانی را برای برخی کارهای اداری نظیر ثبت وقایع حیاتی به شهرستان سبزوار بروند.

وی استقرار ادارات و یا نمایندگی ادارات را برای خدمات دهی به مردم در این شهرستان ضروری دانست و گفت: مسوولان استان برای استقرار ادارات ضروری نظیر اداره ثبت احوال در این شهرستان همکاری کنند.

او با اشاره به قرار گرفتن خوشاب در مسیر حمل و نقل جاده ای و قرار گرفتن آن در پنجراه مواصلاتی استان خراسان شمالی، جوین، جغتای، سبزوار، نیشابور و قوچان افزود: موقعیت جغرافیایی این شهرستان توسعه فعالیتهای اقتصادی را هموار می کند.

ابراهیمی کردیانی محور ترانزیتی، ایستگاه راه آهن، قابلیت بالای کشاورزی، محصولات ارگانیک، اماکن گردشگری و تفرجگاهها، معادن غنی و فراهم شدن زیرساختهای صنعتی را بخشی از پتانسیلهای این شهرستان عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتنای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به مشکل عدم استقرار برخی ادارات در خوشاب گفت: قانون به تمامی دستگاههای اجرایی تکلیف کرده که در شهرستانهای زیر 70 هزار نفر و بخشهای زیر 30 هزار نفر نمایندگان خود را بدون توسعه ساختمان اداری زیر نظر فرمانداران و بخشداران برای خدمات دهی به مردم مستقر کنند.

ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ افزود: فلسفه وجودی مسوولان برای خدمت به مردم است لذا می بایست رفاه و آسایش مردم را در نظر بگیریم.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وظیفه قانونی دستگاهها است که نمایندگان خود را در شهرستان مستقر کنند تا مردم مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

خوشاب که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود در چارچوب تقسیمات کشوری مهر ماه ۱۳۸۹به شهرستان ارتقاء یافت.

ˈسلطان آبادˈ مرکز این شهرستان 40 هزار نفری در فاصله 180 کیلومتری غرب مشهد واقع است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.