اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 مرداد 1393 / کد مطلب: 9173 / نظرات: 1

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی:


17 مرداد یادآور اراده های مصمم و عمل مجاهدانه خبرنگاران برای بازتاب حقیقت است


17 مرداد یادآور اراده های مصمم و عمل مجاهدانه خبرنگاران برای بازتاب حقیقت است ایرنا- مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:17 مردادماه یادآور اراده های مصمم و عمل مجاهدانه خبرنگارانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.
 
ˈمحمد خدادیˈ روز پنجشنبه در پیامی به همایش بزرگداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در بروجرد نسبت به خانواده شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام نمود و افزود: شهدا و ایثارگران با تلاش و جانفشانی خود در برابر تجاوز وحشیانه دشمن ، منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شده و توطئه های مشترک شرق و غرب را به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلامی و انقلاب و کشور تبدیل نمودند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن ˈتعبد در ولایتˈ را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ˈادای تکلیفˈ در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته و به جبهه های حق علیه باطل رفته و صحنه زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل ایرنا همچنین اظهار کرد: اینک در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار هستیم که یادآودر تلاش بی وقفه و رشادت و دلاوریهای انسان هایی صدیق و آگاهی است که با سلاح قلم سعی در افزایش آگاهی جامعه دارند.

خدادی ضمن تبریک این روز به اصحاب قلم و لحظه نگاران هوشیار ، از شهید صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه یاد نمود و افزود: شهید صارمی که به همراه هشت نفر از دیپلمات های وزارت امور خارجه در مزار شریف افغانستان و در محوطه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به دست نیروهای طالبان به شهادت رسید، به صف ره پویان و قافله قلم داران شهید پیوست.

وی افزود: آخرین پیام و ارتباط شهید صارمی با خبرگزاری جمهوری اسلامی نشان دهنده تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقایق و در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام ، بخشی از آرمانهای شهید صارمی بوده و برای همکاران و اصحاب رسانه بعنوان میراث عظیم اخلاق رسانه ای محسوب می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم رسالت خود را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیمودن راه شهدا با موفقیت و سر بلندی به انجام برسانیم.

امروز در بروجرد زادگاه شهید محمود صارمی آیینی به مناسب گرامیداشت یاد و خاطر او و روز خبرنگار برگزار می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.