اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1393 / کد مطلب: 9174 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


ایرنا از رسانه های موفق در عرصه اطلاع رسانی است


ایرنا از رسانه های موفق در عرصه اطلاع رسانی است  فرماندار خوشاب گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یکی از رسانه های موفق در عرصه اطلاع رسانی است.
 
حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را گرامی داشت و افزود: ایرنا با عدالت رسانه ای و در نظر گرفتن همه جوانب اخبار را با سرعت و دقت منعکس می کند.

وی با قدردانی از خبرنگاران گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی، دانایی و بصیرت هستند که همواره در مسیر اعتلای فرهنگ و توسعه جامعه تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران با انعکاس دقیق، صحیح و شفاف مسائل و مشکلات جامعه مطالبات حقیقی مردم را پیگیری می کنند.

ابراهیمی کردیانی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در دوران پیروزی انقلاب، پس از پیروزی و هشت سال دفاع مقدس، نقش بی بدیل و کم نظیر بود افزود: خبرنگاران نقش مهم و موثری در توسعه کشور ، فرهنگ عمومی و همچنین ارتباط بین مردم و مدیران دارند.

فرماندار خوشاب ، رسانه های گروهی را چشم و گوش مسوولان عنوان کرد و گفت: رسانه ها بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران فرهیختگانی آشنا ، مسلط ، دلسوز و پیگیر امور هستند، افزود: تلاش های این فرهیختگان تاثیر بسیار در پیشبرد اهداف و توسعه منطقه دارد.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید آگاه به مسائل، منافع ملی و اولویت های روز جامعه خود باشند تا بتوانند رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی حرفه خبرنگاری را نوعی هنر و عشق دانست و افزود: اگر کسی خبرنگاری را با عشق و علاقه آغاز کرده باشد می تواند با تجربه هایی که کسب می کند حافظ رسالت کار خبری باشد.

فرماندار خوشاب همچنین نقش دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار در غرب خراسان رضوی را موثر توصیف کرد و گفت: وجود این دفتر و فعالیت های تاثیرگذار آن گام موثری در ارتقا و توسعه این منطقه است.

شهرستان خوشاب با مرکزیت شهر سلطان آباد در حدود 180 کیلومتری غرب خراسان رضوی قرار دارد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.