اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مرداد 1393 / کد مطلب: 9182 / نظرات: 0

بزرگداشت روز خبرنگار در اتاق خبر ایرنا:


خدادی: کارکنان ایرنا مظهر صفا، ایمان، سخت کوشی و دانش رسانه ای هستند


خدادی: کارکنان ایرنا مظهر صفا ایمان سخت کوشی و دانش رسانه ای هستند  مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی خطاب به خبرنگاران این رسانه گفت: افتخار می کنم به تک تک شما، می بالم به تک تک شما، شما مظهر مهربانی، صفا، صمیمیت، دانش، تلاش و کوشش هستید و هرچه از اینها بگویم کم گفته ام آرزو می کنم که روز به روز همبستگی ما تقویت، اعتلای ما بیشتر و موفقیت ما نمایان تر شود.
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ، محمد خدادی  در آستانه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اتاق خبر ایرنا ، با بیان اینکه هیچ موضوعی نیست که ما به آن توجه نکنیم، اظهار داشت: خبرنگار با یک واژه بسیار نزدیک پیوند خورده است و آن امانتداری است و امانت داری از کسی به دست می آید که تکلیف و دلدادگی را در خود معنا کرده باشد و این میسر نیست مگر از انسان هایی که دل در گرو خدا داشته باشند و به همین دلیل است که ما شهید تقدیم کرده ایم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا با بیان این جمله که سر تعظیم فرود می آورم به محضر شهدا و همه آنهایی که رفتند تا ایران، اسلام، اعتلای ایران و این ایدئولوژی، ارزشمند و غنی بماند، افزود: خاطره و یادشهید صارمی برادر بسیار بزرگ وعزیزی که سالروز شهادتش است را گرامی می داریم که در آن ایام همراه و همسنگر، رفیق، دوست، برادر و آشنای صمیمی برای همه ما بوده، هست و خواهد بود.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف بود که در سال 1377 توسط گروهک طالبان به شهادت رسید.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مجموعه ایرنا دل در گرو هم دارند چه آنها که رفتند و چه ما که هستیم امروز هم در سازمان دلدادگی معنا دارد و معنا خواهد یافت و ما باید درون و باور، ایمان، اعتقاد، عزم، تلاش، و همت خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: شما خبرنگاران ایرنا میراث دار 80 سال تجربه هستید برای اینکه بتوانید ادای دین بکنید و وظیفه رسانه ای خود را به انجام برسانید.

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: گستره ایرنا به عنوان بزرگترین بنگاه رسانه ای مکتوب نظام جمهوری اسلامی ایران از مادرید تا توکیو است و در داخل کشور هم هیچ شهری نیست که ایرنا در آن حضور نداشته باشد.

خدادی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلی ایرنا ایجاد همبستگی، وحدت و حرکت در مسیر منافع و امنیت ملی است و آنچه در ذهن و فکر ما می گذرد و در باور و یقین ما وجود دارد و نقشه راه ماست رهروی راه شهداست.

وی اضافه کرد: آنچه وظیفه ماست اینکه صحت و امانت مقدم بر هر چیز در خروجی ایرنا باشد و این مهم میسر نیست مگر اینکه امانت داری را در وجود خود نهادینه کنیم که البته نهادینه شده است.

وی توضیح داد: اکنون 79 سال از سن مجموعه بزرگ ایرنا می گذرد و هشتادمین سال فعالیت آن را سال آینده جشن می گیریم، پیرمردی با تجربه است اما در عین حال جوان ، زیرا در طول 24 ساعت همواره بیدار است و نمی خوابد و این نیست مگر به همت و غیرت تک تک شما خبرنگاران ، بالندگی ایرنا مرهون حضور شما خبرنگاران است.

مدیرعامل ایرنا افزود: باور نقش آفرینی ایرنا حاصل زحمات شماست چه دیده شود چه دیده نشود، مهم این است که هست و من یقین دارم که روزهای بسیار ارزشمندی درانتظار تک تک شماست و نام ایرنا را که بر گرفته از نام ایران است به دوش می کشید و به اثبات می رسانید.

خدادی خطاب به خبرنگاران و کارکنان ایرنا گفت: تبریک می گویم برای اینکه باور کنید تبریک من را از صمیم دل بهترین ها را برای شما آرزو دارم، سرافرازی، سربلندی، سعادت و مهم تر از همه سلامت و اینکه همیشه لب های شما خندان باشد و دل شما با محبت، صمیمیت، صفا، صدق، ایمان، رهروی راه شهدا و ادای تکلیف و دین باشد که مسوولیتی است که درک و یقینش موجب موفقیت می شود.

وی با بیان اینکه رسانه تکلیف بزرگی بر گردن دارد، تصریح کرد: ما امانت دار نظام در برابر مردم هستیم و از آن مهم تر امانت دار مردم در برابر مسوولان هستیم لذا باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر در این مسیر پویاتر و موفق تر حرکت کنیم.

در این مراسم که خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور داشتند، کیکی با نشان ایرنا توسط سینا صارمی فرزند شهید محمود صارمی بریده شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.