اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1393 / کد مطلب: 9191 / نظرات: 0

سرپرست فرمانداری جغتای:


خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق هدایت افکار عمومی را برعهده دارند


خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق هدایت افکار عمومی را برعهده دارند  سرپرست فرمانداری جغتای، خبرنگاران را چشم بیدار جامعه عنوان کرد و گفت : خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق افکار عمومی جامعه را هدایت می کنند.
محمد علی آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار افزود: عرصه خبرنگاری عرصه حساس و رسالت خبرنگاران بسیار عظیم و خطیر است.

وی ادامه داد: رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است که اگر به درستی انجام نشود زمینه انحراف جامعه را فراهم خواهد کرد و انجام صحیح این رسالت می تواند بستر رشد و شکوفایی کشور را فراهم کند.

وی مهمترین رسالت خبرنگاران را ایجاد وحدت، امید و آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت : خبرنگاران بایستی از انتشار اخباری که تفرقه و ناامیدی در مردم ایجاد کند بپرهیزند.

وی با تاکید بر بازگو کردن حقایق و مشکلات جامعه توسط خبرنگاران ادامه داد : خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند تا حقایق جامعه و حرف دل مردم را به گوش مسوولان برسانند.

وی نقش مطبوعات و رسانه ها را غیرقابل انکار دانست و گفت: در مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن خبرنگاران پیشتاز بوده اند و نقش کلیدی دارند.

وی با بیان این که رسانه ها رکن اساسی توسعه فرهنگی هستد، افزود: خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی هستند و مقابله با هجمه های دشمنان رسالت بزرگ رسانه ها است.

سرپرست فرمانداری جغتای با اشاره به قرار داشتن خبرنگاران در صف اول آگاهی بخشی گفت: حریت و استقلال ، وامدار نبودن ، پاسداشت اخلاق و ایمان ، دوست و دشمن شناسی و مناعت طبع از مهمترین ویژگی اصحاب رسانه است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.