اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 مرداد 1393 / کد مطلب: 9195 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


اطلاع رسانی درست درجهت ارزشهای نظام مهمترین رسالت خبرنگاران است


اطلاع رسانی درست درجهت ارزشهای نظام مهمترین رسالت خبرنگاران است  معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری سبزوار گفت : اطلاع رسانی درست در جهت اهداف و ارزشهای نظام و انقلاب مهمترین رسالت خبرنگاران است .
به گزارش ایرنا، حسین میردشتی عصر شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار به مناسبت روز خبرنگار افزود : بخش عمده ای از موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت ها مرهون تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: اخبار صحیح، دقیق و به دور از سیاه نمایی توسط خبرنگاران موجب توسعه کشور در زمینه های مختلف می شود.

وی اظهار کرد: جایگاه خبرنگاران، جایگاه رفیع و خطیری است، من از همه خبرنگاران فعال به دلیل احساس مسوولیت در امر اطلاع رسانی قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سختی و مشقات کار خبرنگاران گفت : حساسیت و اهمیت کار خبر، رسالت سنگینی را بر دوش قشر زحمتکش خبرنگار نهاده است.

وی رسالت خبرنگاران را ایجاد وحدت ، انگیزه و امید و شادابی در جامعه عنوان کرد و افزود: نقد عملکرد مسوولان و بیان نقاط ضعف نیز بایستی با ظرافت و مصلحت اندیشی صورت گیرد تا موجبات توسعه و آبادانی کشور را فراهم کند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری سبزوار اظهار کرد: خبرنگاران چشم بیدار جامعه، زبان گویا و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

میردشتی افزود : این فرهیختگان هم مشکلات و مطالبات به حق مردم را در ابعاد مختلف به گوش مسوولان می رسانند و هم تلاش های مسوولان را به مردم اطلاع می دهند.

 به گزارش سبزوار پیام ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار هم در این نشست  گفت : خبرنگاران با رعایت عدل ، انصاف ، تقوا و اخلاص نقش بسیار مهمی در روشنگری ، تنویرافکار عمومی و مقابله با تهاجم فرهنگی دارند .
محبوبه طبسی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه خبرنگاران افزود : عرصه خبرنگاری عرصه حساس و رسالت خبرنگاران بسیار عظیم و خطیر است .
وی با اشاره به نگاه مثبت و ویژه فرماندار ، نمایندگان و سایر مسوولان به فعالیت رسانه ها و خبرنگاران شهرستان سبزوارگفت: تجلیل از خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه که در عرصه اطلاع رسانی متحمل رنج های فراوانی می شوند ضروری است .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی اظهار داشت : خبرنگاران با انعکاس دقيق ، درست و شفاف مسائل ومشکلات جامعه مطالبات واقعی مردم را پيگيري می کنند .
طبسی ، امانتداری را مهم ترین ویژگی یک خبرنگار دانست و افزود: خبرنگار از یک طرف امین مردم و منتقل کننده خواسته ها و نیازهای آنان به مسوولان و ازسوی دیگر امین مسوولان و انتقال دهنده خدمات، تصمیمات و سیاست های دولتمردان به مردم هستند .
وی با تاکید بر بازگو کردن حقایق و مشکلات جامعه توسط خبرنگاران ادامه داد : خبرنگاران پلی بین مردم و مسوولان هستند تا حقایق جامعه و حرف دل مردم را به گوش مسوولان برسانند .
وی ادامه داد : تعهد ، بصیرت ، انتقادسازنده ، پرهیز از منهیات دینی و اخلاقی بخشی از آرمان های شهیدان والامقام است که میراث عظیم اخلاق رسانه ای را برای این قشر فرهنگ ساز و خدوم بر جای نهاده اند .
در پایان این نشست که نژادکاظمی مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری سبزوار و خانم شیرازی مسئول سابق کانون هنرمندان سبزوار حضور داشتند، با اهدای گل و لوح سپاس از مسوول و خبرنگاران دفتر ایرنا در سبزوار تقدیر شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.