اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1393 / کد مطلب: 9203 / نظرات: 0

در مراسم تجلیل از خبرنگاران در دانشگاه حکیم سبزواری


فرماندار سبزوار خواستار کمک خبرنگاران برای توسعه این شهرستان شد


فرماندار سبزوار خواستار کمک خبرنگاران برای توسعه این شهرستان شد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان از خبرنگاران کمک خواست و گفت: دست همگان بویژه خبرنگاران را در این زمینه می فشاریم.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد برادران یکشنبه شب در آیین نکوداشت خبرنگاران در دانشگاه حکیم سبزواری افزود: ظرفیت های خوب و همچنین مشکلات و محدودیت هایی در این شهرستان داریم که با اطلاع رسانی دقیق خبرنگاران می توان در بستر توسعه حرکت کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار گفت: مسوولیت و جایگاه خبرنگاران جایگاه بسیار خطیر و عظیم است.

فرماندار سبزوار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را از وظایف اصلی خبرنگاران عنوان کرد و افزود: آگاهی رسانی تعامل و رفتار دو سویه است.

برادران ادامه داد : انتظار از خبرنگاران این است که سطح آگاهی و دانش مردم را افزایش دهند و از طرفی مسوولان و خدمتگزاران نظام نیز وظیفه دارند عملکرد خود را تبیین کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: در تعامل و رفتار دوسویه مسوولان و خبرنگاران به صورت اثربخش می توان به توسعه پایدار رسید.

وی با اشاره به حفظ منزلت و جایگاه خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها چشم و زبان گویای مردم هستند که در عرصه های مختلف می توانند نقش آفرین باشند.

و گفت: تلاش می کنیم بستری را در شهرستان فراهم کنیم تا خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان بتوانند به خوبی رسالت خطیر اطلاع رسانی را انجام دهند.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این آیین با گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران خالصانه و با قدرت در راه اعتلای جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راه از خطرات نمی هراسند.

دکتر جواد حدادنیا، خبرنگاران را همکاران مسوولان دانست و افزود : خبرنگار، انسانی حق بین، حق گو و حق نویس است و آگاهی و نیک اندیشی جزء ذات عرصه اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه خانواده های خبرنگاران نیز برای جامعه بسیار ارزشمند هستند، اظهار کرد: بر ما لازم است که قدر و منزلت این فرهیختگان و خانواده های آنان را بدانیم.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران گفت : خبرنگاران باید با اعتدال و امید به مردم در جامعه اثر بگذارند.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه دانشگاه باید نقش خود را در مقابل رسانه ایفا کند، افزود: تواضع در نقدپذیری و سخاوت در پاسخگویی ماموریت همه مسوولان این دانشگاه در مقابل اصحاب رسانه و خبر است.

حدادنیا، دانشگاه را محل نقد علمی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود، ارتباط بین دانشگاه و رسانه برای بیان حقایق علمی دانشگاه هر چه بیشتر شود./2






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.