اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 آبان 1390 / کد مطلب: 922 / نظرات: 1

ارغیانی عضو شورای اسلامی شهرسبزوار/


توسعه پارک شهدای گمنام شهر سبزوار ادامه دارد


توسعه پارک شهدای گمنام شهر سبزوار ادامه دارد
  در روزهای گذشته اقدامات خوبی در پارک شهدای گمنام آغاز شده که با تکمیل آن فضای مناسب تری برای حضور شهروندان فراهم می شود.
 عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان این مطلب  گفت: آسفالت لاین خروجی پارک شهدای گمنام در حال انجام می باشد و قرار است  طی یک ماه آینده حوضچه و  آب نمای زیبای این پارک به بهره برداری برسد و فضای دلپذیری را برای شهروندان ایجاد نماید.
 علی ارغیانی با بیان اینکه حدود 2 میلیارد ریال برای این طرح پیش بینی شده از انعقاد قرارداد ساخت مجموعه ورزشی و سایت نمایشگاه دائمی سبزوار  در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سرمایه گذار و پیمانکار این دو طرح نیز در حال رایزنی برای اجرای این طرح ها هستند.
 وی به برنامه های آتی در خصوص توسعه پارک شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نقشه های مطالعاتی احداث پردیس سینمایی برای تایید و تصویب به تهران ارسال شده و ما منتظر تائید و اختصاص بودجه به این طرح هستیم همچنین برای احداث شهربازی در این مجتمع  طی جلساتی که گذاشته شد، بناست در ابتدا سرمایه گذاری توسط شهرداری صورت گیرد و سپس از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت شود تا برای اجرای این طرح وارد شوند.
ارغیانی از کاشی کاری فضای داخلی گنبد مزار شهدای گمنام خبر داد و اظهار داشت: به محض تامین اعتبار کارهای فرهنگی و هنری مناسبی صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه برای خروجی پارک شهدای گمنام همچون ورودی اقدامات خوبی انجام شده افزود: خوشبختانه لاین خروجی همانطور که گفتیم آماده سازی و جدول گذاری شده و الان آماده آسفالت است که قرار بود چند روز قبل انجام شود که بخاطر تاکید استاندار مبنی بر اصلاح ورودی های سبزوار شهرداری اصلاح این محور را در اولویت قرار داده است که با تکمیل آن، آسفالت این طرح نیز صورت می گیرد.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.