اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1393 / کد مطلب: 9239 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار:آزادگان زبان گویای واقعیت های جنگ تحمیلی به نسل آینده هستند



سبزوار پیام– امام جمعه سبزوار گفت : آزدگان ذخایر انقلاب و زبان گویای واقعیت های جنگ تحمیلی به نسل آینده هستند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور افزود : بایستی این گنجینه ها را حفظ کرده و قدر آنان را بدانیم.

وی اظهار کرد : آزادگان در زندان های بعثی عراق شکنجه های بسیاری متحمل شدند ولی هیچ وقت تسلیم نشده و عزت و اقتدار خود را حفظ کردند.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه تولی و تبری جزء اصول اعتقادات ما باید باشد ، گفت : همه مسلمانان بایستی برای نابودی اسراییل و استکبار جهانی قیام کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود : همه مسلمانان بایستی دست به دست هم دهند تا بتوانند فساد را از روی زمین بردارند.

وی تاکید کرد : مسلمانان وحدت خود را باید همچنان حفظ کرده و از تفرقه و دو دستگی پرهیز کنند.

امام جمعه سبزوار در ادامه با اشاره به روز جهانی مسجد و ذکر آیات و روایاتی در اهمیت مساجد، گفت : مساجد خانه های خداوند در روی زمین هستند که بایستی حرمت آن را حفظ کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف توسط بانوان گفت: زن مسلمان با رعایت حجاب هم خود امنیت دارد و هم مردان مسلمان امنیت پیدا می کنند.

وی افزود : حفظ ارزش های اسلامی همانند عفت و متانت از اثرات حجاب است و در آموزه های دینی ما به عفت زنان و غیرت مردان تأکید فراوانی شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مصونیت زنان و مبارزه با تهاجم فرهنگی نیز از دستاوردهای حجاب اسلامی در سطح جامعه می باشند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.