اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1393 / کد مطلب: 9241 / نظرات: 2


امام جمعه ششتمد: آزادگان اسطوره های مقاومت ایران اسلامی هستند



سبزوار پیام - امام جمعه ششتمد گفت: آزادگان اسطوره های مقاومت ایران اسلامی هستند که در سخت ترین شرایط و زیر بیشترین شکنجه ها و فشارها تسلیم نشدند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: آزادگان سرافراز علیرغم شکنجه های طاقت فرسا که تا حد مرگ پیش می رفت تسلیم دشمن نشدند.

وی ادامه داد: مقاومت آزادگان سرافرازی ایران اسلامی را در پی داشت و آزادگان ذخیره و ثروت انسانی و سفیران جمهوری اسلامی ایران در دست رژیم بعثی بودند.

خطیب جمعه ششتمد اظهار کرد: امروز اگر ایران اسلامی با شش قدرت دنیا در سر میز مذاکره می نشیند ثمره مجاهدت ، مقاومت ، پایداری و استقامت ایثارگران و خانواده های این عزیزان است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسوولان و نمایندگی های ایران در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند در ادامه مذاکرات منع نمی کنیم و کاری که دکتر ظریف و دوستانشان شروع کردند و تا امروز هم خوب پیش رفتند، دنبال شود.

استاد حوزه علیمه سبزوار به روز بزرگداشت علامه مجلسی هم اشاره کرد و گفت: علامه مجلسی انسان پرتلاش و موفقی بودکه عمر پربرکتش را در راه خدمت به مکتب سپری کرد.

وی همچنین افزود: نتایج جنگ نابرابر در غزه این بود که تنها گزینه ملت فلسطین اتحاد گروهها ، مقاومت و پایداری و حمایت جهان اسلام است/6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.