اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 مرداد 1393 / کد مطلب: 9247 / نظرات: 0


لزوم احداث کنارگذر جدید خارج از محدوده شهری در سبزوار


شهردار سبزوار گفت: اداره راه و شهرسازی سبزوار باید در زمینه ساخت یک کنارگذر جدید خارج از محدوده شهری اقدام کند.
به گزارش سبزوارما به نقل از فارس ،محمدعلی طالبی با بیان اینکه در ساخت کمربند جنوب سبزوار کمک خاصی از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی در گذشته صورت نگرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه در مدت اخیر پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و اداره‌کل راه و شهرسازی استان قول داده در حوزه ساخت این محور کمک‌هایی انجام دهد.
وی با بیان اینکه از این محور سالانه بیش از 25 میلیون زائر تردد می‌کنند، تصریح کرد: این کمربند در داخل حریم شهری واقع شده و یک مسیر بین‌المللی نیست و اداره راه و شهرسازی باید در زمینه ساخت یک کنارگذر جدید خارج از محدوده شهری اقدام کند.
وی با بیان اینکه خواسته ما از اداره راه و شهرسازی تحویل این کنارگذر به شهرداری سبزوار است، یادآور شد: در این زمینه همکاری خوبی با این اداره در مدت اخیر صورت گرفته است که قرار شده این کمربند تحویل شهرداری شود.
طالبی افزود: ترددهای زیادی در این مسیر صورت می‌گیرد که متاسفانه به دلیل اینکه این مسیر در حوزه شهری واقع شده، شاهد بروز حوادث مختلفی در این حوزه بوده‌ایم.
شهردار سبزوار با بیان اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته قرار بوده تا 5 هزار تن قیر رایگان در اختیار شهرداری سبزوار توسط اداره‌کل راه و شهرسازی قرار گیرد، یادآور شد: بر اساس توافق ایجاد شده در نشست کارگروه تخصصی رسیدگی به مشکلات شهرستان مصوب شده تا یک هزار و 700 تن قیر به شهرداری سبزوار برای آسفالت مسیرها و کمربند شرق اختصاص یابد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.