اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1393 / کد مطلب: 9250 / نظرات: 0

در همایش آزادگان سرافراز:


فرماندار سبزوار بر بهره گیری از ظرفیت بالای آزادگان تاکید کرد


فرماندار سبزوار بر بهره گیری از ظرفیت بالای آزادگان تاکید کرد  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: می بایست از توان و ظرفیت بالای آزادگان در زمینه های مختلف نهایت بهره را ببریم.
 
ˈاحمد برادرانˈ در ˈهمایش آزادگان سرافراز سبزوارˈ به مناسبت 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی، افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ایثارگران می توانند با انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس موجبات توسعه را فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش بسیجیان و ایثارگران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن خطاب به آزادگان گفت: نقش شما در همه دورانها مثبت و الگویی بوده لذا می توانید با روایتگری آن دوران باز هم نقش آفرینی کنید.

او همچنین با اشاره به توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان برای مردم به ویژه جوانان جامعه اسلامی اظهار داشت: همه ما این مسوولیت خطیر را برعهده داریم و در این حوزه از آزادگان سرافراز نیز استمداد می جوییم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: امروز روزی است که دعاهای مردم در حق آزادگان اجابت شد زیرا هیچکدام از ما و مسوولان فکر نمی کردیم آزاد شویم.

ˈعابدین عابدی مقدمˈ که خود از جانبازان آزاده است افزود: امیدواریم که بتوانیم با پایبندی به ارزشها توفیق خدمتگذاری به این مردم را از دست ندهیم و به خوبی از عهده وظیفه برآییم.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: در دوران اسارت آزادگان ما اقتصاد مقاومتی را به خوبی معنا کردند زیرا با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: آزادگان راویان ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت هستند لذا مسوولان باید از این ظرفیتها به خوبی بهره ببرند.

وی همچنین با اشاره به مشکل اشتغال فرزندان آزادگان گفت: بنیاد شهید از ایثارگرانی که طرح اشتغالزایی دارند با داشتن سهم مدیریتی برای ایثارگر از آنان حمایت می کند.

عابدی مقدم افزود: بخش اقتصادی بنیاد شهید با اجرای ˈطرح تکاکˈ یا ˈتوسعه کارآفرین ایثارگران کشورˈ به کمک حوزه اشتغال بنیاد شهید آمده و آمادگی دارد در حوزه آموزش سرمایه گذاری و نظارت کند.

ˈعلیرضا فیلسراییˈ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در این همایش گفت: این شهرستان هزار و 130 شهید، حدود سه هزار جانباز، 240 آزاده و یک شهید آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است./6






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.