اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 مرداد 1393 / کد مطلب: 9262 / نظرات: 0


برنامه های اجرایی کمیته فرهنگی وهنری هفته دولت در سبزوار


رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي سبزوار ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت  اظهار داشت هفته دولت هفته پاسداشت دولت مکتبی دو شهید والا مقام شهیدان رجایی وباهنر است و هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این از افتخارات انقلاب اسلامی می باشد .
محبوبه طبسی  در راستای هفته دولت مهمترین ویژگیهای دولت اسلامی و تفاوت  آن با دیگر دولت ها را پشتوانه عظیم مردمی عنوان نمود که  کارگزاران  دولت اسلامی از میان آنها برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه سیاست شده اند .
مسئول کمیته فرهنگی وهنری ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان سبزوار  هفته دولت را  یاد آور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب ،  دولتمردان شهید و ایثارگر انقلاب اسلامی و تلاش و فداکاریهای ایشان دانست  و هفته دولت را هفته  قدردانی از نیروها ی  مخلص عنوان نمود .
محبوبه طبسی گفت کمیته فرهنگی وهنری  سبزوار برنامه های  متنوعی را در این ایام   برگزار می نما ید.
طبسی افتتاح نمایشگاه توانمندیهای فرهنگی وهنری در هفته دولت در مورخ 5/6/93 ، برگزاری همایش جنگ نرم در مورخ 5/6/93 ، جشن بادبادکها و مسابقه نقاشی کودک در مورخ 6/6/93 ، برگزاری کلاس آموزشی ازدواج آسان در طول هفته دولت و رزرو سینما در طول هفته دولت با تخفیف ویژه برای کلیه کارکنان ادارات را از برنامه های هفته دولت عنوان نمود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.